Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
      Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,316)
      • http://www.kapaza.be/fr/porsche/porsche-944-s-targa-collectorswagen-matching-nr-104194651.htm

Is dije vent serieus of wa

Nen S met S2 front en 968 kont, is een van de eerste project wagens
        Haal de check boekskes maaar boven
        :bounce: :what:

XXX
          Wim

Link werkt nier Hendrik. ❗

Iemand deze laatstejaars 924S bekeken?
              à restaurer
              petits frais

Edit
              http://occasions.autoscout24.be/?atype=C&make=57&mmvco=1&model=1951&version=S&mmvmk0=57&mmvmd0=1951&fregfrom=1987&fregto=1990&cy=B&ustate=N%2CU&dtr=s

Enkel de eerste heeft de juiste productiedatum en kan dus een koopje zijn. Van modeljaar 1988 zijn er 1974 st. gemaakt voor EU. Iemand?

De advertentietekst zegt 944Turbo, maar de foto toont 944S.

Over de jaren heen 10pk verloren, valt nog mee :mrgreen:

811407105566681.jpg
                    813407107873112.jpg

:think: 16 kleppen en 190pk :respect2: ; Ziet er idd heel verzorgd uit.

300k km, er zal wel eens een deelrevisie van de motor aankomen, bij de mijne was dat op 275k omdat de koelkanalen half verstopt waren, kalkrijk water … 😥

Kijken of ie niet “zweet”, maar uiteindelijk kost een vernieuwd onderstel en leidingen toch meer. (Naarmate de 944 (en 924S) herontdekt worden, stijgen ook onderdelenprijzen. Als ik vandaag, dus een dik half jaar later, mijn 924S zou nieuw zetten, betaalde ik aan onderdelen wsch al de helft meer.) Veiligheid heeft geen prijs.

En hij weet nog niet waar ie het over heft ook niet. Een GTS heeft toch 350pk?

Volledig terzijde, die 928 is binnen een paar maanden van mijn 993 gemaakt en heeft zelfde kleurcombo en velgen… (volledig nutteloos om weten maar ik vond het wel grappig).

Inderdaad, maar de kans is dan ook weer wat groter dat het echte km’s zijn. 😉

Voor de liefhebber…

944 2.5S

Lijkt me wel netjes voor 944 maar wel stevig wat KMtjes gebold…

[quote=”stijnG” post=228570]dat is de persoon waar ik een rare ervaring mee had.

Mijn gedacht van deze firma/verkoper: een zwanzer en een swatelaar (volgens hem heeft hij de stiel geleerd bij de grootste classic car dealer in de wereld en verscheepte hij daar 3000 wagens per jaar……wat me straf lijkt)[/quote]

Waarschijnlijk hieronder een 100 manuele 928 GTS-en :mrgreen: :engeltje: 😆

dat is de persoon waar ik een rare ervaring mee had.

Hij belde me op dat hij mijn T2a ABSOLUUT in zijn showroom wou. Ik mocht hem daar in consignatie zetten. Ik ben daar niet voor, das zever voor garagisten die geen centen hebben en geen enkel risico willen lopen.
                              Enfin, ik zeg: het interesseert me niet, maar ik wil wel even kijken of er bij u een auto staat die me aanspreekt. Dan kan ik die kopen en neem jij mijn bus over.
                              Ik vond inderdaad iets, de 944 cabrio waar ik hier een topic over aangemaakt had.
                              We bellen nog een paar keer en komen uit op een deal, want hij wou ABSOLUUT mijn bus in zijn showroom, dixit die man.
                              Hij zou me terug bellen voor de practische kant van de zaak, want die dag had hij geen tijd om daar mee bezig te zijn. HIj stond immers stressy omdat hij naar Duitsland moest voor een van de meest zeldzame porsches te gaan ophalen :engeltje:
                              Ik heb hem nog 2 mails gestuurd, en na enkele weken kreeg ik antwoord dat hij nooit een deal had voorgesteld want dat die bus hem eigenlijk niet interesseerde.

Mijn gedacht van deze firma/verkoper: een zwanzer en een swatelaar (volgens hem heeft hij de stiel geleerd bij de grootste classic car dealer in de wereld en verscheepte hij daar 3000 wagens per jaar……wat me straf lijkt)

http://ww3.autoscout24.fr/classified/284096291

1. Prijs
                                2. Kms 300k of 180k….
                                3. Slechts 50 manule 928 ooit gebouwd
                                4. “Italiaans” als verkoopstroef

Precies iets straffer gepakt dan wat Heinekens

Ziet er idd nog heel proper uit, al is dat 1e eigenaar verhaal wellicht bedoeld op “in Belgiê” :loser:

Het ziet er precies toch gene verkeerde uit, niet?

15 reacties aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,316)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.