Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
[quote=”Herman911″ post=227420]Aha Deepee heb weer wat bijgeleerd, weet nu waar ik het sleepoog moet gaan zoeken op m’n 944. Of eigenlijk hoog tijd om de handleiding ‘ns te gaan lezen … :salut: :think:[/quote]
het oog zelf zit normaal in je gereedschapssetje. dat wordt op zijn beurt in het gat geschroefd midden op de voorbumper.
😆 :first:
Ik heb een oog voor toekomstige must haves….laat het ons zo stellen
Als het mij niet ligt, vliegt het de deur uit.Zowel aankoop als verkoop gaat bij mij op het gevoel, en met de nodige dosis impulsiviteit.
Ik heb je al eens uitgelegd hoe ik te werk ga: iets zien staan, in de auto en ernaar toe, en wat flappen meepakken…. :think:[quote=”stijnG” post=227360]bah ja, mint condition. Ik heb de foto’s hier al eens getoond he……
Als ik die prijs zie :bounce: [/quote]
Ge verkoopt altijd te rap hé? Met uwen T2 van ‘t zelfde! :sarcastisch :drink:Aha Deepee heb weer wat bijgeleerd, weet nu waar ik het sleepoog moet gaan zoeken op m’n 944. Of eigenlijk hoog tijd om de handleiding ‘ns te gaan lezen … :salut: :think:
inderdaad niet veel geld. Wel veel km’s. Dit zou mij wat tegenhouden. Of moet dit geen bezwaar zijn?
Heeft wel wat kms, maar voor een 997 cabrio toch echt weinig geld vind ik:
http://www.kapaza.be/nl/porsche/prachtige-porsche-997-c-2-103647545.htmhet enige wat ontbrak aan jouw booté was het afdekkapje van het sleepoog vooraan. idd aan die prijs mocht die gisteren bij mij in de garage :hail:
hier bijvoorbeeld nog een leuke turbo S maar dan aan het drievoud van de prijs,bah ja, mint condition. Ik heb de foto’s hier al eens getoond he……
Als ik die prijs zie :bounce:
Mint condition?
Voila se:PS: die Amerikaanse 944 voor 15K? Als de stoelen er zo uitzien, dan stel ik vragen bij de wijze waarop de vorige eigenaar(s) de wagen heeft onderhouden. Weinig TLC lijkt mij? 😐
dat is toch geen koopje…..er mag al een nieuw interieur in, andere velgen, er lijkt schade aan het bestuurdersportier (kan ook reflectie zijn, moeilijk te zien)
Ik heb het al gezegd en blijf het herhalen: 2 jaar terug geraakte ik mijn MINT condition, volledig originele 951 (op een sport uitlaatsysteem van voor tot achter na) aan de straatstenen niet kwijt. Heb er toen om en bij de 10 500 voor gevangen….en nu zijn ze plots goud waard
[quote=”icepo” post=227308]Die staat toch al eventjes te koop.
…
Volledig terug origineel zetten zou erover zijn.
Maar een normale achterruit zonder spoiler , motorkap terug standaard en het is al best iets leuks.
Eigenlijk is het nog niet zo slecht.
Als je bredere wielen wil dan moet je zowiezo verbreden.[/quote]‘k Ben toch verbaasd dat die als gewone wagen gekeurd is met 260 pk (ipv 220) en die verbredingen en spacers.
Ik heb eens op autoscout 944 turbo ingetikt, ja hallo, die 😮 prijzen. :wtf: Deze lijkt me een koopje, als de motor inderdaad zo goed is. Vernieuwde echte turbozetels van een 944 of een 968 erin en (imo onvermijdelijk) alle rubbers, ophangpunten en leidingen vernieuwen en dan ben je nog altijd goedkoper dan de rest van de lijst.
Wat er niet klopt, zegt hij zelf toch al…is nen ineengekloste auto…geen garantie kwa kms….geen origineel zetels…accident…
Afblijven dus….
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-993-1996-103396293.htm
Kent iemand deze? Wat klopt er hier niet?
die staat te koop van sinds ik de mijne verkocht: juli 2014
Hij is in die tijd nog niet omhoog gegaan qua prijs als ik me niet vergis…..maar wat een gedrocht is me dat zeg.Dat doet me denken aan deze karmann ghia, die al te koop staat van toen ik mijn laatste verkocht in mei 2014
staat ook nog steeds te koop
http://www.2dehands.be/autos/volkswagen/karmann-ghia/karmann-226395246.html2 keer hetzelfde verhaal imho: een verneukte wagen geraak je niet zo snel kwijt
Die staat toch al eventjes te koop.
Is er een tijd af geweest.
Mhh zou het moeten checken maar ik dacht toch al zeker een jaar of 2 dat die te koop staat.
11k is niet slecht voor een turbo met gereviseerde motor.
Je moet het zien als en transaxle met roest en spuitwerk.
Volledig terug origineel zetten zou erover zijn.
Maar een normale achterruit zonder spoiler , motorkap terug standaard en het is al best iets leuks.
Eigenlijk is het nog niet zo slecht.
Als je bredere wielen wil dan moet je zowiezo verbreden.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.