Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,207)
      • De 996 heb ik er niet zien staan hoor…

Ja, had mijn huidige wagen al verkocht geweest… *luv
          Enig idee of ze ook overnames doen? Was een zilveren wagen geloof ik, maar wat is de kleur van het interieur?

Ik ben naar deze gaan kijken bij Powercars en hij was alvast in PERFECTE staat!
            Toffe eigenaar!
            G
            Chiepe

996 C2, manueel met 12 maanden waarborg en onderhoudshistoriek… Niet slecht voor 14.911 euro?
              http://www.powercars.be/wagen_detail.php?id=1321

Staan wel nog geen foto’s bij…

interieur vind ik maar niks. 😥

[quote=”S2″ post=149493]Is alleszins van een liefhebber geweest denk ik, led koplampen, led achterlichten, andere velgen, …

Die gekleurde Porsche logo’s in de hoofdsteunen heb ik nog nooit gezien? Is dit aftermarket?

Die Led koplampen komen me wel ergens bekend voor? Hier op het forum?[/quote]

denk niet van een liefhebber, eerder om ongevalschade te verbergen denk ik, al verhalen gehoord van deze verkoper.

Ja, sorry, ik dacht dat het een boxter was, dan is de prijs wel redelijk

S2

[quote=”terrum” post=149496]volgens mij toch stevig door gerekend voor een 98′, je betaald al vlug minder voor een 996 en dan heb je een 911[/quote]

Dit is toch een 911? Zelfs een Cabrio!

Of dacht je dat het een Boxster was 😉 Dan was het inderdaad een stevige prijs 🙂

volgens mij toch stevig door gerekend voor een 98′, je betaald al vlug minder voor een 996 en dan heb je een 911

Logo’s op de kopsteunen ogen een beetje Euroshop tuning, lijkt me niet origineel

S2

Is alleszins van een liefhebber geweest denk ik, led koplampen, led achterlichten, andere velgen, …

Die gekleurde Porsche logo’s in de hoofdsteunen heb ik nog nooit gezien? Is dit aftermarket?

Die Led koplampen komen me wel ergens bekend voor? Hier op het forum?

jan

Kent iemand deze ?
                            http://www.vroom.be/nl/tweedehands-auto/porsche-911-blauw-383220
                            lijkt me toch goedkoop voor zo’n goed onderhouden *porsche

Een Amerikaantje in Italië 🙂
                              Ziet er effectief proper uit (op foto), zeker het interieur.
                              Mooie kleur ook. De prijs opent ook wel perspectieven.
                              Probleem is natuurlijk : je kan hem niet zomaar even gaan bekijken :coolness:

Super kleurencombo en leuke prijs zeker met die km-stand:

http://www.subito.it/auto/porsche-911-sc-targa-3-0-180-cv-1980-monza-68611734.htm

Deze staat ook al een tijdje te koop, nu weer in prijs verlaagd… Is iemand hier al naar gaan kijken? Lijkt me wel een goede basis als project…?

http://www.autozone.be/porsche-911-porsche-turbolook-2.7-1977-euro-13.500-%21%21%21-te-koop/oldtimer-6427348

[quote=”Rsporsche13″ post=149387]Bij Vemucars en bij andere wagen die uit de us komen valt het me op dat de zetels quasi altijd gescheurd zijn om één of andere reden. :wtf:[/quote]

Amerikaanse zon droogt het leder uit… 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.