Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 12 maanden geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”kleinekastenteufel” post=147707][quote=”Mart” post=147706]www.kapaza.be/nl/porsche/porshe-911-turb…e-staat-78712236.htm
Deze *porsche zie je ook niet zo vaak te koop staan!!!!
Aardig prijskaartje :engeltje:Die groene 964 Turbo dus, maar die hebben toch origineel typenummer 965?
Of zouden ze soms een WTL964 hebben omgebouwd tot turbo …[/quote]
Eigenaardigheden aan deze advertentie:
PORSCHE 911 turbo 964 model
Merk en model: Porsche, 911 Turbo S (996)
Bouwjaar: 2004:engeltje: 😈 :engeltje:[/quote]
Verkoper is duidelijk een kenner. Moest het een 3.6 zijn lijkt de prijs nog aan de (te) hoge kant, zeker met dat interieur…
Eigenaardigheden aan deze advertentie:
PORSCHE 911 turbo 964 model
Merk en model: Porsche, 911 Turbo S (996)
Bouwjaar: 2004:engeltje: 😈 :engeltje:
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porshe-911-turb…e-staat-78712236.htm
Deze *porsche zie je ook niet zo vaak te koop staan!!!!
Aardig prijskaartje :engeltje:Die groene 964 Turbo dus, maar die hebben toch origineel typenummer 965?
Of zouden ze soms een WTL964 hebben omgebouwd tot turbo …
Voertuigsoort Personenauto (M1 AE)
Carrosserietype Cabriolet
Inrichtingcabriolet
D.1 Merk PORSCHE
D.2 Type Niet geregistreerd
D.2 Variant Niet geregistreerd
D.2 Uitvoering Niet geregistreerd
R KleurBlauw / Oranje
D.3 Handelsbenaming HEIJNSDIJK CABRIOLET
K Typegoedkeuringsnummer Niet geregistreerd
Plaats chassisnummer Rechts, rechter tegen schutbord onder motorkap
Aantal eigenaren privé / zakelijk 3 / 1http://www.rdw.nl – [b]HT VV 04
[/b] :coolness:[quote=”porsche” post=147625][quote=”stefx911″ post=147619]Zullen ze wel van smullen op de technische keuring in Belgie[/quote]
Inderdaad, krijg je nooit gekeurd in België.[/quote]hangt er vanaf wat er op de kenteken papieren staat. Als er Heijnsdijk opstaat in dat geen enkel probleem als Oldtimer keuring. Dagelijkse gaat ook maar dat kan wel ff duren
@Wim ,zoals 9FF heeft heaals ook de boeken neergelgt :o(
[quote=”porsche 1988″ post=147641]+1000
Krijg je nooit gekeurd in ons land[/quote] lees ridicuul land.Belachelijk gewoon, men zit veel veiliger in zo iets, dan bvb in een 2pk of een “zonder rijbewijs” gedrocht…
[quote=”Black_Pearl” post=147605]speciaaltje!
http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-heijnsdijk-cabriolet-opknapper-169382670.html%5B/quote%5DInderdaad een zeer speciaaltje, knap zelfs.
@Gette
Ik denk te weten over wie het hier gaat :think: 😉
Ik kende hem nog van in het rally verleden maar was hem ondertussen alweer vergeten ,bedankt om me er nog eens aan te herinneren :up:
In December/Januari gaat men versnellingsbak binnen voor een revisie :coolness:Gelukkig zijn er ook nog ” specialisten ” die veel werk hebben en die hun prijs voor bijvoorbeeld een boite revisie doen veranderen aan de hand van de windrichting.
Deze reviseren dan wel aan de “normale prijs” van 15000 euro een SC motorke. Jamaar, alles staat wel op factuur zeggen ze dan; 5 bussen remmenreiniger, 22 liter olie, 15 bougies en nog meer zottigheid.REVISIE is voor mij het vervangen van alle onderdelen die defect zijn of buiten tolerantie vallen.
NIEUWE MOTOR OPBOUWEN zijn die gasten die hun laten overtuigen om 6 nieuwe cilinders + koppen + al de rest te plaatsen omdat het anders niet goed gedaan is.
We hebben het op de bijeenkomsten er al veel over gehad en gelukkig maar want er zijn er een heel deel wie hun P. hersteld is zonder maanden droge boterhammen te moeten eten …. 👿
De mens wie mijn boite heeft gereviseerd werkt al meer dan 30 jaar aan motoren met in het bijzonder de luchtgekoelde. 30% van zijn werk komt van specialisten die alles “zelf” uitvoeren.Het duurt even, maar na een tijdje vinden de mensen die hard genoeg hun best doen en wakker zijn gelukkig de juist wegen in het leven…… en dat geld ook voor Porsches ❗
[quote=”cabrio wim” post=147475]Sommige mensen noemen een grote beurt al een motorrevisie, is het zelfde als ze hun auto laten spuiten hebben,dan noemen sommige mensen dan ook gerestaureerd. 😉
Maar voor dat geld kun je geen motorrevisie laten uitvoeren, hooguit een kop revisie, of je moet al het werk zelf gedaan hebben, dan zou het kunnen.[/quote]
Klopt volledig wat je zegt Wim.
Bij navraag naar fotos van de motorrevisie voor 5000 euro van de omgebouwde 911 naar 964 krijg je een foto van 2 verwijderde klepdeksels 😀
Kop revisie gedaan zegt men maar hij lekt nog wel, is normaal bij dergelijke oude wagens zegt men 🙄Als ik dan wat verder in een van de posts lees dat je voor 3500 euro een full motor revisie hebt, ja dat moet wel heel speciaal zijn.
Voor een perfecte volledige motorrevisie ben je toch +-70 uur bezig. Gelukkig is er nog veel liefdadigheid in deze wereld zo te lezen. 😉[quote=”stefx911″ post=147619]Zullen ze wel van smullen op de technische keuring in Belgie[/quote]
Inderdaad, krijg je nooit gekeurd in België.Zullen ze wel van smullen op de technische keuring in Belgie
Hier wat meer info over de Heijnsdijk Sport car, is helaas al failliet.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.