Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,207)
      • Ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind deze meer … :puke:
        Niets mooier dan een originele 991 4S vind ik persoonlijk al zijn de GT3 en Turbo’s absolute prachtparels.

Yep, weer BIV betalen :puke:

[quote=”Steady Eddy” post=145347]Auto is van 2002 en plaat van juni 2012[/quote]

En hoe of waar te zien ? Mijn 1-B.. nrplaat is van de zomer 2011 !

kan ook, maar volgens mij moet je dan toch weer biv betalen?

Mss is dat gewoon iemand die hem van uit de vennootschap op prive gezet heeft…
                En prive kan hij hem wss dan niet meer onderhouden. Indien zo, wel spijtige zaak voor die persoon.

Idd, van voor de winter geweest. Moest de persoon deze uitschrijven tijdens de winter zou hij van begin 2013 zijn.

Auto is van 2002 en plaat van juni 2012

Allemaal logische mogelijkheden, maar dat hij gewoon ingeschreven was en bleef is toch het meest voor de hand liggend. De lage prijs kan ook betekenen dat er inderdaad iets mee scheelt. Ik keer alvast nooit meer naar een 996 terug… De mijne ging ook de deur uit na minder dan een jaar…

[quote=”luc993cabrio” post=145310]Of iemand die hem elke winter heeft uitgeschreven en telkens een nieuwe nr. plaat krijgt na de winter :coolness: :coolness: :coolness:[/quote]
                        Dat kan ook, maar hier is de nummerplaat van vorige winter.

Of iemand die hem elke winter heeft uitgeschreven en telkens een nieuwe nr. plaat krijgt na de winter :coolness: :coolness: :coolness:

[quote=”peter993″ post=145282]Volgens mij klopt er iets niet. Aan de nrplaat te zien is het een recente inschrijving. Dat hij nu al verkocht wordt doet problemen vermoeden.[/quote]
                            Of het is een autofreak die regelmatig veranderd van wagen, zo zijn er nog hoor :coolness: Maar is inderdaad wel goedkoop.

Das ene die precies huizen verkoopt, die auto is wel echt goedkoop :wtf:

Volgens mij klopt er iets niet. Aan de nrplaat te zien is het een recente inschrijving. Dat hij nu al verkocht wordt doet problemen vermoeden.

[quote=”Gunn” post=145263]Van iemand van hier ? :
                                  http://nl.kapaza.be/vi/77993495.htm%5B/quote%5D

Bijna niet te geloven dat die dingen zo goedkoop gaan…

Van iemand van hier ? :
                                    http://nl.kapaza.be/vi/77993495.htm

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.