Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 124 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 12 maanden geleden door Kristof.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”porsche914orange” post=143688]Blijven maar zakken in waarde :wtf:
997 4S[/quote]
Dit zal er wel iets mee te maken hebben:
De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 2.920,69EUR
De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 1.723EUR:think: Nu nog eentje met een lichte kleur met die km-stand en ook middengrijze leren zetels en ik krijg zelf bijna goesting.
[quote=”Gette” post=143684]Iemand al naar deze 993 gaan kijken ?
click[/quote]
Niet bijzonder hoog geprijsd heb ik de indruk… Kijkje waard
dumping prijzen, en het zal er nog niet direct op verbeteren denk ik 😕
[quote=”Black_Pearl” post=143621][quote=”stefx911″ post=143616][quote=”Gette” post=143612]12500 Voor een SCke is niet meer van deze tijd vrees ik :!:[/quote]
???[/quote]
Heb toch ook die indruk hoor…[/quote]
Jaja, volledig mee eens maar kon effe niet volgen waarom het over een SC van €12500…
Die zou ik DIRECT gaan halen indien in orde 😉Zoek ze maar; compleet + rijklaar + redelijk originele staat.
Mag zelfs werk aan zijn !
Als je ziet dat zelf op de bekende adressen de prijzen bijna met 10K ( afhankelijk van model )gestegen zijn de voorbije 2 jaren ❗
[quote=”stefx911″ post=143616][quote=”Gette” post=143612]12500 Voor een SCke is niet meer van deze tijd vrees ik :!:[/quote]
???[/quote]
Heb toch ook die indruk hoor…
[quote=”Gette” post=143612]12500 Voor een SCke is niet meer van deze tijd vrees ik :!:[/quote]
???
12500 Voor een SCke is niet meer van deze tijd vrees ik ❗
niet direct, maar aan de nummerplaat te zien nog niet lang in zijn bezit, wat soms ook al wat kan verklaren…
[quote=”Black_Pearl” post=143471]Geen idee of deze al eens gepost werd, staat al een tijdje online:
http://www.oldtimerfarm.be/nl/collectiewagen-te-koop/1665/porsche-911-30-sc-black.php#.UkMNS4a-2SoLijkt me al bij al toch wel een goeie investering? Nu een paar jaartjes van genieten om dan eens volledig blank te zetten en roestplekjes te verwijderen?[/quote]
Met 928 zetels
[quote=”Black_Pearl” post=143471]Geen idee of deze al eens gepost werd, staat al een tijdje online:
http://www.oldtimerfarm.be/nl/collectiewagen-te-koop/1665/porsche-911-30-sc-black.php#.UkMNS4a-2SoLijkt me al bij al toch wel een goeie investering? Nu een paar jaartjes van genieten om dan eens volledig blank te zetten en roestplekjes te verwijderen?[/quote]
eerlijke foto reportage, maar lijkt mij op de foto zo eerder een 12500euro wagen…
Roestpokjes op veel typische plaatsen, bv onder dat achterraam en koplampen verkijk je niet op zulke blaasjes, daar zit geen roestplekje onder maar een gat, lijkt rondom al eens bijgeplamuurd en goedkoop over gespoten te zijn :what: …motor is ook allesbehalve droog…
interieur lijkt een samenraapseltje? Blauwe voorstoelen en zwarte achterbank?
schakelpook indicatie is ook wel grappig
nuja met te gaan kijken is niets mis, dan leer je ook wat je niet wil :sarcastisch
Voor mij is het nog wat te vroeg, eerst mijn huidige weekendwagen in orde zetten,verkopen en dan serieus rondkijken voor een leuke 911 oldtimer… Naar deze zou ik vast en zeker gaan kijken met iemand die er inderdaad verstand van heeft.
Vandaag wist een collega me nog te vertellen dat hij een interessant adresje had van een garage waar steeds 10 à 15 porsches 911 staan van de jaren 70/80… Zal het alvast delen zodra ik meer weet 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.