Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 1,207)
    • [quote=”Gette” post=142372]Soms ben ik wel eens op zoek ja 😉

Enkel een C2 en liefst zonder airco … [/quote]

Heb ‘n nachtblauwe … wel met schuifdak en achterruit-wisser .. 146 Dkm .. prijs in de buurt van die je bij Bavaria hebt zien staan 💡

Bumper gespoten, kofferklep staat niet goed en benzinekep idem…. Ophanging is naar mijn zicht verlaagd?
        Ik zou het “johnie walker” motto behouden….. Keep on walking

Dit is een bekende 3.0 Carrera denk ik 😉

click

Hè Gette,

Ik heb die P gezien wanneer ik daar een 3.2 jubi heb gekocht,zag er op het eerste zicht goed uit maar heb hem niet nader geïnspecteerd. Is een klein maandje geleden ondertussen. Mijne gaat normaal maandag naar de keuring, wil bij aflevering anders wel wat meer info vragen en/of foto’s maken.

Grts

Soms ben ik wel eens op zoek ja 😉

Enkel een C2 en liefst zonder airco, al is deze ook wel een mooie !

Zoek je er een Geert? klikhierop en klikhierop

Iemand deze al gaan bezien ?? Of ervaring met de garage 🙄

click

[quote=”stefx911″ post=142334]koopje als die hard is

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=238113236%5B/quote%5D

Leggen we bij elkaar ? 😆 😆 idd da s pienuts, zit misschien geen motor in

[quote=”bully” post=141998]klikhierop 😎 Verkocht. Toch niet weer naar Belgie?…. 😆

[quote=”cabrio wim” post=141986]Mannen kennen er inderdaad niet veel van, maar is een 2.7S en motor is 4 jaar geleden gereviseerd door Robby (R.I.P)
                            Liep als een zonnetje, en weinig km gereden nadien.

Door ons alle slechte stukken toen vervangen.
                            Volledig blank geweest en opnieuw gespoten.

Ik weet natuurlijk niet wat er met gedaan/gebeurd is nadien, maar was goed, alleen jammer van de ombouw.

Dus kan voor iemand die met de tijd terug wilt naar origineel, geen verkeerde optie zijn als de prijs interessant is.[/quote]

Wat denk je van die 20K? Weet je nog of de wagen/motor matching numbers hadden?

Yup, 20k:
                              http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-s-2-7-coup%C3%A9-163987699.html

Lijkt me toch geen slechte prijs als ik hier lees dat de wagen grondig in orde gezet werd, toch ergens wel een garantie op jaren plezier? Je koopt de wagen uiteindelijk niet enkel als investering?

S2

20K …. vraag me af of het dan nog een koopje is.

Stel dat je hem volledig origineel wil zetten, ben je dan niet goedkoper af om meteen een originele te kopen?

[quote=”S2″ post=141995][quote=”stefx911″ post=141984][quote=”luc993cabrio” post=141965]Staat hier beetje verder in de straat. :salut: :salut: :salut:
                                  http://www.powercars.be/wagen_detail.php?id=1352%5B/quote%5D

1000cc, Auto shift automatic
                                  Kennen er wel iets van[/quote]

Is intussen al aangepast 🙂

Ben wel benieuwd naar de prijs.[/quote]

20k blijkbaar

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.