Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,207)
    • Ik heb geen problemen met Kelly’s.

‘t bedrag dat hij nu minder waard is omdat hij omgebouwd is naar 964 haal ik
      er binnenkort dubbel uit als ik hem goed ombouw naar een ’73 RS Replica.

Maar eerst gaan we er nog een beetje zot mee doen :mrgreen:

+1

Porsche brengt een 50-jaar Jubilee uitvoering uit met (natuurlijk) verwijzingen naar het verleden en er wordt overal “Fake” en “Bling-bling” geroepen.
        Singer neemt een 964 bouwt hem om zodat hij op een ouder (gewilder) model lijkt en da’s cool, terwijl zo’n Singer strikt bekeken een Kelly in ‘t kwadraat is…
        Maar hey, ‘t zal aan ons liggen 😉

Waarom zijn omgebouwde 911’s per se slecht ? Daar kan je toch geen oordeel over vellen vanop foto’s ? Ik vind, volgens wat ik zie op de foto’s, dat een knappe 911. Persoonlijke smaak.

Trouwens omgebouwde 3.2 of SC… naar een RS 2.7 daar wordt niet over geleuterd. Maar een 3.2, SC ombouwen naar turbo(look) of 964 dàt kàn niet volgens velen ! Begrijpen wie kan 😕

Is verkocht aan een ned-forummer. Cloaca die echt wel verstand van porsches heeft.

Wim

Lekker omheen lopen en laten staan.

Is een omgebouwde 3.0 SC. Persoonlijk bleef ik er van weg. 😉

Nu mijn 996TT verkocht is sinds een 3-tal weken, betrap ik mezelf erop dat ik weer spontaan naar andere Porsches aan het kijken ben.

Op mijn tocht kwam ik deze tegen:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m682419266-porsche-911-3-3-turbo.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Is deze wagen hier gekend of reeds besproken?

Als die ongeval en roestvrij is dan is dat zeker een koopje

[quote=”bladerunner” post=133703]Waarom denk je dat? Omdat hij 192.000 km heeft? Moet normaal nog bollen als nieuw. :driver:[/quote]

Aantal km in combinatie met die prijs. Is toch wel erg weinig geld?
                      Maar dan mogelijk een echt koopje volgens jullie? Zeer interessant 😉

Kon zomaar eens een koopje zijn. :coolness:

[quote=”C4Steven” post=133697]http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m686476620-te-koop-porsche-911-sc-3-0-1980.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

The price is nice!! :ass:
                          Waarschijnlijk wegens een op stapel staande revisie voor de koper?[/quote]

Waarom denk je dat? Omdat hij 192.000 km heeft? Moet normaal nog bollen als nieuw. :driver:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m686476620-te-koop-porsche-911-sc-3-0-1980.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

The price is nice!! :ass:
                            Waarschijnlijk wegens een op stapel staande revisie voor de koper?

volgens mij is’t gewoon ne neger… ge kunt alleen betalen via Western Union, ga niet langs Start u ontvangt geen geld 😛 :mrgreen:

Eigenaar weet precies niet goed of het een 3.4 of 3.6 is, hij geeft namelijk beide op.
                                Zou het dan misschien een 3.5 zijn? :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.