Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2

• Maker
    Discussie
  • Gefeli! met de aanwinst :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,207)
  • Wim

Zo erg zal het niet zijn. 😉

Maar airco pomp is weg, cruisecontrole is weg, en dat geeft bij mij al aan dat de eigenaar weinig zin had om dingen te laten repareren die geld kosten.
      Dus liever verwijderen als laten maken, en dat kan veel zeggen over de algehele staat van de auto, zeker als het onderhoud betrof.

En als je goed kijkt zie je nog dingen die ontbreken of slordig zijn en aan vervanging toe zijn.
      Dus vandaar mijn eerste reactie (slordige auto) en dan omschreef ik het nog netjes. 😉

Dag Wim, zo op foto wat zouden die kosten bedragen, nog eens de vraagprijs?
        Aangenomen dat die technisch ok staat natuurlijk.

Wim

[quote=”bladerunner” post=131211]
          Voor iemand die zijn handen kan gebruiken is dit toch een ideale basis. Ik vermoed dat hij niet lang zal te koop staan. :think:[/quote]

Dat is zo, en als hij perfect is zal/zou hij inderdaad duurder zijn.

Maar aan de foto’s kun je al zien dat er serieus wat onderdelen ontbreken als je met dit (USA) model bekend bent.
          Dus daar hoef ik hem niet voor in het echt te zien, want zie ik misschien nog meer. 😉

Ik vind het altijd straf dat men aan de hand van enkele foto’s een beoordeling kan vellen. De wagen is 26 jaar oud, is wel een beetje normaal denk ik dat er iets moet hersteld worden. Voor een perfecte betaal je het dubbele en dan zal’t weer te duur zijn. 🙄 🙄

Voor iemand die zijn handen kan gebruiken is dit toch een ideale basis. Ik vermoed dat hij niet lang zal te koop staan. :think:

[quote=”cabrio wim” post=131198]Slordige auto waar van alles ontbreekt, maar daar is de prijs dan ook naar. :idea:[/quote]
              Ziet er inderdaad afgeleefd uit.

Wim

Slordige auto waar van alles ontbreekt, maar daar is de prijs dan ook naar. 💡

Niet onaardige Boxster S bij CM:
                    klik

die rode zit blijkbaar al in de U.K :what: :think:

het is idd zo dat je voor een dikke 20k a 21k wel een cayman moet vinden MAARRRRR als je net dat ietsje meer gaat uitgeven kan je voor einde 20k naar modeljaar 2009 gaan….
                      cayman model 2009

@Datake
                      , volg je volledig!!! maar blijven zoeken hé….

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar elke dag komen er aanzienlijke aantallen bij op deze sites om nog maar te zwijgen over de prijzen 😯

[quote=”mark986″ post=130848]idd precies awa goedkoper
                          cayman

eentje onder de 20k
                          rode cayman[/quote]

Beide 2006’en… En in welke staat zijn ze he…. Zie maar naar je vorige ervaring…

Wowwwww, die gaan ook in vallende vaart met de prijzen…. :wtf:

idd precies awa goedkoper
                                cayman

eentje onder de 20k
                                rode cayman

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.