Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,224)
    • S2

[quote=”deepee” post=171673]zijn dat KJN velgen ?[/quote]

Zijn de optionele “Sport Techno” velgen van de 996, dus geen KJN velgen 🙂

http://www.vlavem.com/lot/lot-details/745947/personenwagen
            wat staan ze duur zelfs voor het begin van een veiling, staat ie niet scheef achteraan?

Gezien de staat….. zeg ik nee.
              Misschien voor onderdelen :mrgreen:

[quote=”deepee” post=171673]zijn dat KJN velgen ?[/quote]

ik meen me te herinneren dat die van een Cayenne turbo komen

[quote=”kleinekastenteufel” post=171671]De lichtspleet achteraan vertoont rare sprongen.[/quote]

Idd, linker achterlicht springt uit waar hij tegen de middenband komt. Liggen niet in één vlak zoals het hoort. Heel de lichtbalk moet trouwens vervangen worden.

zijn dat KJN velgen ?

ook wel héél foute wielen onder die wagen,

Zulke wagen zou je moeten kunnen kopen rond de 20000,- zo heb je budged om nog wat werken uit te voeren

De lichtspleet achteraan vertoont rare sprongen.

Kleurverschillen in de lak, zwarte ringen rond lichten op donkerblauwe auto, herspoten maar met heel veel fouten in de lak, olie onder motor, geen gelijkmatige naden, beetje te uitgeleefd interieur in vergelijking met km stand. Anders wel vriendelijke zaakvoerder. Heb dan ook nog enkele andere bekeken, maar ook dezelfde negatieve kenmerken.

[quote=”peter993″ post=171599]Vandaag naar classicmaster.nl in roosendaal geweest om eindelijk een 964 te kopen. De prijs was te mooi om waar te zijn, 23964 euretas. Bij grondig nazicht bleek de prijs ook te mooi om waar te zijn. Weer les geleerd, altijd maar waar voor geld :-((.[/quote]

Wat was er allemaal mis aan???

[quote=”bully” post=171592][quote=”Aikinoodle007″ post=171573]Kan haast niet origineel zijn [/quote]Is een kelly he. :think:[/quote]ik vind er maar niets aan 🙁

Vandaag naar classicmaster.nl in roosendaal geweest om eindelijk een 964 te kopen. De prijs was te mooi om waar te zijn, 23964 euretas. Bij grondig nazicht bleek de prijs ook te mooi om waar te zijn. Weer les geleerd, altijd maar waar voor geld :-((.

Attachments:
                                  • image_2014-06-21.jpg
                                  • image_2014-06-21-2.jpg
                                  • image_2014-06-21-3.jpg

[quote=”Aikinoodle007″ post=171573]Kan haast niet origineel zijn [/quote]Is een kelly he. :think:

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.