Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie

• Kris Deboeck
    Deelnemer

sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,224)
      • [quote=”raychem” post=171534]http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-turbo-3-3-85430207.htm

Een 911 turbo 3,3 van 1984 ? Dit zou dan moeten een 930 zijn als ik het goed op heb?
        Maar voor een 930 turbo te zijn kloppen hier toch vele dingen niet volgens mij?
        De prijs is ook al met 5000€ gezakt sinds deze middag, deze middag stond er nog 930 bij maar nu niet meer????
        Iemand die deze wagen kent?[/quote]Ziet er mij geen betrouwbare wagen uit. Kan haast niet origineel zijn gezien die uitlaten en bouwjaar. Zoveel zaken die daar gewoon niet op thuishoren, ook qua lijnen… Zou daar geen tijd aan vuil maken 😉

:happy: bijna

[quote=”youyou” post=171552]@bzguy, je hebt gelijk, hij is van 1988, typ fout van mij, verontschuldig me hiervoor :oops:[/quote]

U werkt bij Delhaize ?

Geen probleem 🙂

@bzguy, je hebt gelijk, hij is van 1988, typ fout van mij, verontschuldig me hiervoor 😳

[quote=”raychem” post=171534]http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-turbo-3-3-85430207.htm

Een 911 turbo 3,3 van 1984 ? Dit zou dan moeten een 930 zijn als ik het goed op heb?
                  De prijs is ook al met 5000€ gezakt sinds deze middag, deze middag stond er nog 930 bij maar nu niet meer????
                  Iemand die deze wagen kent?[/quote]

staat al eventjes te koop en al aan verschillende prijzen…..

Kan wel 924s zijn omdat die geen gele wijzerplaten heeft, als ik toch goed gezien heb. De 944 type 1 heeft dacht ik toch gele cijfers op de wijzerplaat.

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-turbo-3-3-85430207.htm

Iemand die deze wagen kent?

Uitlaat en instrumentenbord kunnen beide zijn, maar als ie uit 1984 is, zal er 163 pk op de papieren staan en is het een 944 type I.
                        924S had 150 pk tot modeljaar 1988 met 160 pk (163pk – 3pk voor de katalysator). 924S bestaat pas vanaf modeljaar 1986 (misschien einde 1985?), dus … 944.

Wim

Dat is een 944 die te koop staat.

Foto hieronder is een 924S.

Of moet een omgebouwde zijn naar 944. 💡

@ youyou : ken ik er nu echt te weinig van, of heeft deze 924s een 944 body ?

Wat is voorts het verschil tussen deze en pakweg een gewone 924 of 944 ?

deze weet ik te koop staan, een mooie 924S, er is wat opknapwerk aan de buitenzijde nodig maar is motorisch perfect in orde, spoorverbreders, staat droog, nog proper interieur slechts 151000km en is van 1984, voor wie een transaxle zoekt met minimum aan werk.

Attachments:
                              • DSC_0147.jpg
                              • DSC_0157.jpg
                              • DSC_0162.jpg
                              • DSC_0163.jpg
                              • DSC_0164.jpg
                              • DSC_0159.jpg
                              • DSC_0167.jpg
                              • DSC_0158.jpg

Ben naar die 993 targa gaan kijken
                                  rechts achter complete flank ingezet, sluiting met motorkap niet mooi
                                  kont l+r herspoten en afgeplakt op de rubbers
                                  rechts voor al eens slecht herspoten geweest
                                  had nog schade rechts voor aan bumper

targa dak lag er los in, dakhemel los

is vandaag wel verkocht blijkbaar…

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.