Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3

• Maker
    Discussie
  • sorry, had de link niet gezien, ik dacht dat je met “deze”, de wagen in quote bedoelde.

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,224)
    • Straf hé 😉

bedoel gewoon dat als hij origineel zou staan het een mogelijk koopje is, indien goede staat etc…
      Gezien het een Kelly is niet de moeite om verder aandacht aan te schenken… mijn bescheiden mening hé

Als je bedoeld of het een kelly is: 964 achterlichten, bumper,zijschorten…

Kan je dat met die 2 foto’s al zeggen?

[quote=”Hendrik914″ post=164492]Koopje 2,7s aan 16k? Injectieprobleem motor:
          http://www.leboncoin.fr/voitures/631395954.htm?ca=17_s%5B/quote%5D

Moest het geen Kelly zijn en nog origineel staan zeker wel

Opgegeven vermogen mag je niet altijd geloven. Velgen verwissel je zo. Handelaar weet het niet noodzakelijk. Er staat wel een Turbo motorkap op. Het bovenste voorscherm kan ook vervangen zijn, maar je kan wel gelijk hebben. Maar dan is ie enkel voor onderdelen. Wesley, iets voor jou?

Geen turbo (geen luchtsleuven neusplaat, velgen, kW)

Koopje 2,7s aan 16k? Injectieprobleem motor:
                  http://www.leboncoin.fr/voitures/631395954.htm?ca=17_s

[quote=”gijsbeer” post=164309]De prijzen zijn inderdaad soms om mee te lachen, het is natuurlijk maar wat de zot ervoor geeft…
                    Mits een beetje zoeken kom je al een 997 tegen voor midden 30K, terwijl ik reeds meerdere 964’s (geen RS of turbo) voor bijna 40K of zelfs meer te koop zie staan. :bounce: Net nu ik dacht klaar te zijn voor de grote oversteek naar een 964… Ondertussen heb ik dus niks, nul nada Porsche :wtf:
                    Toen ik bijna drie jaar geleden de 3,2 kocht kon ik bijna kiezen tussen een 964 of een 3,2 voor bijna dezelfde prijs.
                    De leuze ‘the chase is better than the catch’ gaat voor mij toch niet echt op. Ondertussen mis ik het gevoel een Porsche te bezitten en alles wat erbij hoort!
                    We zullen maar blijven hopen zeker?
                    Of ik weet nog een mooie, strakke 996 cabrio met 145000km te koop voor 22500€…
                    Maar dat is niet hetzelfde hé :think:
                    Geduld is een mooie deugd, als je het hebt waarschijnlijk :D[/quote]

Ik hoop dat onze pa alsnog rentenier wordt en dat hij mij een graantje laat meepikken en dan maar hopen dat k ergens een 408pk sterke 993 op de kop kan tikken om naar t werk mee te snorren :relaxman:

J
                      S2

[quote=”gijsbeer” post=164309]
                        Geduld is een mooie deugd, als je het hebt waarschijnlijk :D[/quote]

Het is niet hetzelfde, maar of het daarvoor minder is, daar ben ik niet van overtuigd. Anders, zeker en vast, maar het rijgevoel is nog steeds top!

(Ik weet nog een strakke 996 Cabrio staan met complete historie voor iets meer 😉 )

Geen kwestie van dichtbij, er is al een serieuze overlap hé

Is al wel jaren zo dat de jongste 964 (een pak) meer gaan dan de oudste 993’s
                          Het schuift nu alleen nog er op…

Het is mij ook al opgevallen, die plotse waardestijging van de 964 :think:
                            Als ik het net eens afschuim merk ik dat de huidige vraagprijzen dicht bij die van een 993 komen. Mocht ik op zoek zijn naar een luchtkoeler zou ik het wel weten :lekker:

De prijzen zijn inderdaad soms om mee te lachen, het is natuurlijk maar wat de zot ervoor geeft…
                              Mits een beetje zoeken kom je al een 997 tegen voor midden 30K, terwijl ik reeds meerdere 964’s (geen RS of turbo) voor bijna 40K of zelfs meer te koop zie staan. :bounce: Net nu ik dacht klaar te zijn voor de grote oversteek naar een 964… Ondertussen heb ik dus niks, nul nada Porsche :wtf:
                              Toen ik bijna drie jaar geleden de 3,2 kocht kon ik bijna kiezen tussen een 964 of een 3,2 voor bijna dezelfde prijs.
                              De leuze ‘the chase is better than the catch’ gaat voor mij toch niet echt op. Ondertussen mis ik het gevoel een Porsche te bezitten en alles wat erbij hoort!
                              We zullen maar blijven hopen zeker?
                              Geduld is een mooie deugd, als je het hebt waarschijnlijk 😀

Goh ja, smaak en goesting hé… Dergelijk rood/bordeaux interieur en een slate grey carrosserie vind ik persoonlijk wel :lekker:

Voor die € 45.000 mogen ze van mij da mottig interieur er al uitslopen en een passend kleurke voorzien :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.