Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4

• Maker
    Discussie
  • KOOPJE! 😯

Zeldzame 928S 1986.
    Jammer genoeg geen handgeschakelde, maar nog steeds een zeldzame wagen voor een prijsje… 🙂
    Had ik de plaats ervoor… :think:

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,254)
    • Dit is echt wel hét koopje van de maand:

Klikkerdeklik

Prijs is toch correct?

op een veiling is er laatst nog een 2.4S targa verkocht voor 248k

195k voor die 2.4 S.
          Ziet er splinternieuw uit, maar zit volgens mij toch nog wel een mooie marge op…

[quote=”Aikinoodle007″ post=192490]Die gast kent z’n vak anders wel wat schattingen betreft. In hoeverre die in dit geval neutraal is weet je natuurlijk nooit. Maar je moet hem bezig gezien hebben vooraleer je er een uitspraak over doet. Ze, schatters, zijn niet allemaal hetzelfde :P[/quote]

heb men 911 vorig jaar ook door hem laten schatten voor taxatierapport om omniumverzekering af te sluiten, was op dat moment een correcte en eerlijke schatting en vooral heel gedetailleerd taxatierapport nadien snel ontvangen. Kent z’n vak zeker.

PM

[quote=”stefx911″ post=192481]voor die prijs verwacht je toch betere foto’s… niet?

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/264211657?smid=be-vm-searchsubscription-offers-lang_nl&rtmsg=be-vm-searchsubscription&%5B/quote%5D

Foto’s van een handelaar in Tielt gebruiken om particulier te verkopen in Beernem 30 km verder. :wtf: :wtf: En het zijn dan nog geen mooie foto’s…

[quote=”Aikinoodle007″ post=192490]Die gast kent z’n vak anders wel wat schattingen betreft. In hoeverre die in dit geval neutraal is weet je natuurlijk nooit. Maar je moet hem bezig gezien hebben vooraleer je er een uitspraak over doet. Ze, schatters, zijn niet allemaal hetzelfde :P[/quote]

Heb nog met gert beets samengewerkt bij Beerens. Als hij er niet was mocht ik vervangen. Man kent zijn job en zijn classics! Ik zou het er niet aan kunnen geven (budgetten he) maar als gert er zijn naam onder zet weet ie wel waar ie mee bezig is!
                  Waar is de tijd….

Inderdaad jammer van de gave “donor” moest het nu from wreck to RWB zijn geweest…. Toch wel wat jammer en qua budget serieus overroepen…watch this space 😉

hmmm dan toch maar deze….. Das 40% solden

[quote=”Wout_RS” post=192426]http://www.ebay.com/itm/251781184100?rmvSB=true

Iemand zin in een RWB porsche :D[/quote]

Ben ik de enige die de 993 mooier vond in zijn originele toestand? 🙄
                        Begrijp me niet verkeerd, die RWB is wel vet, maar de foto’s van de “donor” 993 maakten bij mij toch meer euh….gevoelens…..los

Die gast kent z’n vak anders wel wat schattingen betreft. In hoeverre die in dit geval neutraal is weet je natuurlijk nooit. Maar je moet hem bezig gezien hebben vooraleer je er een uitspraak over doet. Ze, schatters, zijn niet allemaal hetzelfde 😛

Taxatierapport aanwezig ………. :puke: :puke: van 195000€ toch niet

Zo’ne Kelly wil ik ook wel :respect2:

Hoewel qua techniek weinig upgrades niet?
                                  Mijne ‘Kelly’ heeft ten minste 75% extra pk’s gekregen, nieuwe bak, remmen, ophanging enz…

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,254)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.