Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…
- Dit onderwerp bevat 1,207 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
nee, inderdaad. De site is zelden of nooit up to date. De mannen houden het liever bij het echte werk denk ik. :engeltje:
Ben daar vandaag langsgeweest en hij staat daar ter plaatse. Grijs kleur, zwart interieur. Staat te koop in opdracht van een klant. Lijkt mij niet veel geld toch?[quote=”porsche4ever” post=108699]
Bij garage willems in olsene staat er een 996 4s van het bouwjaar 2004 met 96.000km, cabrio + hardtop + sportpakket… 30.000euro :driver:[/quote]Staat niet op de site.[quote=”Audiotronics” post=108687]
Ik zal maar niet zeggen voor hoeveel ik dat oud ijzer verkocht heb.
[/quote]wat was er mis mee dan…?
[quote=”Audiotronics” post=108687]Zal nog eens per uitzondering iets posten. Onder de oude nicknaam maar wat is nog een naam vandaag de dag (is dus niet meer van toepassing voor mij persoonlijk).
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=220811007&cd=634834898930000000&asrc=seals
Ik zal maar niet zeggen voor hoeveel ik dat oud ijzer verkocht heb. Voor de winstmarge op de aankoop- en verkoopprijs moeten veel mensen enkele maanden gaan werken. Maar toch ben ik blij dat ik er vanaf ben.[/quote]
Bij garage willems in olsene staat er een 996 4s van het bouwjaar 2004 met 96.000km, cabrio + hardtop + sportpakket… 30.000euro :driver:
Ze zitten op hun gat de 996’jes 😥
Maar kom, dan kan ons akkefietje ivm die speakers eindelijk eens geregeld worden veronderstel ik?Zal nog eens per uitzondering iets posten. Onder de oude nicknaam maar wat is nog een naam vandaag de dag (is dus niet meer van toepassing voor mij persoonlijk).
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=220811007&cd=634834898930000000&asrc=seals
Ik zal maar niet zeggen voor hoeveel ik dat oud ijzer verkocht heb. Voor de winstmarge op de aankoop- en verkoopprijs moeten veel mensen enkele maanden gaan werken. Maar toch ben ik blij dat ik er vanaf ben.
Amai die prijzen van de watergekoelde zakken nog rapper dan de aandelen van Lernout en Hauspie. 😥 😥
Heb in’t weekend nog een bod van 30K afgewezen voor mijne luchtgekoelde. 😉 😉
Vind ik ook, alles naar waarde….
De prijzen dat ze durven vragen, daar verkoopt iedereen wel voor…. Altijd rationeel blijven is de boodschap en iemand meenemen! Voor de testrit wel effe de batterij checken 😎 😉
Anders geeft dat wel best leuke momenten 😉Mark voor jouw prijs heb je een prachtige correcte wagen ,maar om nu nog 40000 euro te betalen voor een 996 4S dat is erover .Volgend jaar heb je een 997 vanaf 35000 euro .
Dus nu niets overhaast kopen voor degenen die willen kopen . 😉ook lang getwijfeld ivm een 997 maar wat is dat nog binnen 1jaar???? Staat trouwens een 997 4 met 40.000km tekoop voor een 42.000euro. geen gekke prijs meer maar wat binnen een jaar of twee????
Voor de km dat ik rij heb ik voor de 996 4s gekozen, dat kan nog wat veranderen maar zoveel zal het nu ook weer niet zijn.
De driving fun dat ik krijg van de 996 4s zal nu ook niet zo veel minder zijn dan de 997 maar de prijs is bijna de helft…mijn keuze (lees rekening) is dan toch wel gemaakt.@Porsche914 dat is wat ik er ook van dacht voor die prijs ga je kijken naar een 997 .
Gette die Serge Heitz is een geval apart ,soms ben ik daar argwanend .😯 Als ze niet gaan oppassen koop ik mij zo een Cabrio bij voor ons madam, die vindt dat mijn SC niet comfortabel genoeg is….
Die Fransen gaan er een gang mee hoor !
Ze plakken er “exclusive” of “consulting” achter hun naam en er gaan andere deuren open.
DE grote man van alle exclusieve Porsches ( Serge Heitz Consulting ) plaatst zelfs geen prijzen meer bij zijn wagens. Ze staan er nooit lang bij te koop omdat die in dat exclusieve wereldje zijn gangen gaat. Daar is de crisis nog niet zo goed voelbaar. Vorig jaar heb ik zijn showroom bezocht toen ik op surf vakantie was in Cap Ferret – Frankrijk.
Ik heb daar bijna een examen van Porsche kennis moeten afleggen voor ik binnen kon :sarcastisch
Toegegeven, als ge oa. Carrera RS light met 24.000 aantoonbare km op teller hebt staan moogt ge al iets meer ( Ps. prijsje was 215.000 euro ) 😯Nu we toch bezig zijn, nog een paar koopjes:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=221210824&cd=634846890830000000
Met wat onderhandelen heb je hem voor 40K denk ik
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=218037152&cd=634846759380000000
Prijzen in vrije val volgens mij :wtf:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.