Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay-…

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Een rubriek die we vroeger hadden en erg leuk was .
      Komen jullie een koopje of rariteit tegen , plaats ze hier .
      Wie weet iets hier net iemand op zoek naar die wagen .
      Zo heb ik bvb mijn Daily gekocht van een lid hier .

15 reacties aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 1,207)
    • Anoniem

reys schrijft:

En toch, iemand ervaring met Moyersoen en dergelijke veilingen? William?

Ik heb al enkele malen gekocht via zulke web veiling site’s.
        Beste ter plaatse gaan kijken op de kijkdag.
        Dan weet je beter waarop je bied.
        Verder gaat alles simpel, bieden op de site, inderdaad rekening houden met het opgeld.
        Dacht 17% veiling kost en dan 21% btw.
        Wanneer je dan hoogste bieder ben gewoon gaan afhalen op kijkadres.
        Eigenlijk hetzelfde als kapaza hé, alleen iets bindender als je een bod doet 😀

Anoniem

Yep. En dat is dan ook alles wat ik over veilingen weet 😳

Ik moet het jou waarschijnlijk niet zeggen, maar bij zo’n zaken het “opgeld” niet vergeten hé?
            Da’s rond de 33% dat erbij komt, bovenop het uiteindelijke bod.
            Hij staat nu aan 36.000, eer je er nu mee weg kan laat je daar wel al 47880 Euro achter. Nog steeds goedkoop, maar de veiling is dan ook nog maar pas gestart…

Anoniem

Volgens mij niet 100%.
              Raar dat alle te koop zijnde wagens maar voorzien zijn van slechts 1 sleutel?
              En toch, iemand ervaring met Moyersoen en dergelijke veilingen? William?

Anoniem

Mooie GT3

http://www.moyersoen.be/pls/apex/f?p=2008:76:1015280179169041::::P75_PS_CATEG_ID,P76_ITEM_ID:9288,184178

Vandaag de koop van mijn leven zien staan op Kapaza! 😯 😈
                  Ne Pré-impact die werd beschreven als “zeeeer goed” en op de foto’s ook als zeer goed overkwam.
                  Grijs, maar geen zilverkleurig, de correcte Fuchsen, zwart interieur, allez : de perfecte voor mij.
                  Mechanisch was hij voor de verkoper “als nieuw”, da’s met een dikke korrel zout te nemen, maar kom… interesse = gewekt!

Prijs : 17.000 Euro 😯 8)
                  Interesse = mateloos!!

Begin een mail te typen voor wat grotere foto’s en eventueel een afspraak te maken toen ik opeens zag staan “Porsche 912” 😡 😕 😥

geef toe: er is hoop! Hij stelt immers dat hij en zijn makker ‘garagist wilden SPELLEN’, en dat woord is zowat het enige woord dat effectief juist gespeld is!! Mission accomplished! 😈 😆 😆

veel naar school gewest,weinig gehielpt precies 😆

Omschrijving
                      hello
                      mijn camarade en ik hebben garagist willen spellen
                      we hebben een nieuw echapement gaan kopen voor hem zelf te plaatsen !
                      MISLUKT!!!!!!! we hebben de goede niet besteld (deze is voor een 1200) ,dus heb ik toch naar de garagist moete gaan een andere kopen en late platsen!!!!!

ik heb hem 163E betaald er zo er toch 80 willen van terug krijgen,maar een goed bod is ook goed !!!!!!!
                      mvg
                      guy

hohoooo 😆

😆 😆 😆 😆 😆

whahaha… man man man, wat die daar allemaal schrijft!!??? Ik zie hier soms veel tijdens IQ-testen, maar toch slagen er sommigen soms nog in te verbazen… 😆

Heb je zijn add al gezien voor de ‘plienternieuwe’ keveruitlaat? 😆
                          http://www.2dehands.be/autos/autos/volkswagen/kever-plienter-nieuwe-uitlaat-106986966.html?p=all&user=3264072

Anoniem

En vooral subtiel dat die DVD’s aangeboden staan in de rubriek “onbespeeld” (Home > mickey > DVD & Video > DVD > Onbespeeld > lot van 50 dvds) 😀

Hahahahaha , wat een uitleg .
                              Vooral DEZE vind ik ook geweldig

😆 😆 😆 😆 😆

t’Is wel geen Porsche maar de tekst is geweldig. Lees ook zijn andere aanbiedingen.

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/gepaste-helm-voor-vespa-106986721.html?list_cat=vespa

Wim

En daar krijg je nu bijna nooit het geld voor, dat wat je erin gestopt hebt.
                                  Dat zal ik straks ook hebben met mijn VoPo Karmann, maar dat moet je dan voor lief hebben.

Anoniem

investeringske 😆

15 reacties aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 1,207)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.