Kopen of niet de 991 Club Coupe ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Kopen of niet de 991 Club Coupe ?

• Maker
    Discussie
  • Wat denken jullie van dit model ?Wie zou dit kopen vraag ik me af ?Kijk hier

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
    • Gewoon doen !

Als je hem beu bent, er zijn er maar 12 !!! Er zal wel altijd ergens ter wereld een verzamelaar zitten die hem wil overnemen. 😉

Zal steeds de vraag blijven….wat te doen????
        De enige met het juiste antwoord ben jij!
        het financiele tov de emotie is een hoofdjesbreker, wil ik het wel uitgeven, is het dat wel waard etc etc. Er zal nooit een perfect antwoord zijn, altijd voor en nadelen!
        Succes en sterkte met de keuze en finale beslissing!!!

Blijft toch een moeilijke beslissing ,de ene zegt kopen de andere zou het niet doen . 😥
          Is een luxe-probleem . 😉

Ik blijf er bij 😈 DOEN :first:

ik moet de hele tijd denken aan ervaringen die we destijds als motorrijders meegemaakt hebben. Destijds hadden we heel wat kennissen die met vrij goedkope tweedehands sportfietsen reden, laten we zeggen GSX-R 600’s en konsoorten. Die reden als gekken, zowel op de baan als op circuit, en amuseerden zich te pletter (gelukkig vooral figuurlijk). Sommigen daarvan kochten zich na verloop exclusieve, dure machines, zoals Ducati 996 SPR’s, machines van toen soms al meer dan een miljoen Belgische frankjes… EN HET WAS GEDAAN MET HET GENIETEN VAN HET RIJDEN!!! Plots waren ze zooo angstig om met hun dure machine tegen de keien te gaan, dat ze de grootste schijthuizen waren geworden! Niks wheely’s meer, niks knietje tegen de grond, niks circuitdagjes meer, enz enz… Bij enkele was het op den duur zo, dat die dure SPR of SPS dan in de garage stof stond te verzamelen, terwijl ze zich ondertussen aan het amuseren waren met alweer een goedkope machine, soms zelfs een omgebouwde monobike van 30.000 fr!
              Om het dus nu over deze wagen te hebben… :mrgreen:

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :first:

Wacht, wacht, Funny, wachten…

Moest je nog aan het tellen zijn, doe er dan enkele honderden eurotjes bij.
                  Voor een kleine voorstelling van de Club Coupe in speciaal groen en bruin.
                  Huur daartoe een enigszins exclusieve locatie af: een stekje bij een vliegveld, een in originele staat gerestaureerde boerderij, de kantine van de vismijn gaat nog net.
                  Verwacht dan minstens een 30-tal P-tjes. Voorzie ongeveer evenveel flessen échte bubbels, geen trappist maar echte Blanc de Blanc Grand Cru Brut. Ook een gezond toastje hoort daarbij.
                  En nu niet meer ‘idle” staan gassen, maar écht optrekken tot dindsdag (4.0 sec. voor 100.00 m’. 😕 😕 ).

😈 😈 😈

P.s.: van welke Porsche Club is Funny lid? Toch niet enkel van de miss-coast club mogen wij hopen?

Zo een prachtige bolide :lekker:
                    Niet twijfelen, gewoon doen!

+1
                      Schitterende wagen en exclusief :relaxman:
                      Succes met de beslissing …

prachtige wagen gewoon
                        als ik de euros had en kon missen…er zouden geen slapeloze nachten zijn
                        Hoewel…k zou t niemeer slapen tot ik hem had

Dinsdag ga ik de knoop doorhakken of ik de Club Coupe nu koop of niet , nu nog enkele slapeloze nachten . 😳 😉

ik zou zeggen,kopen man,dit je neus niet laten voorbij schieten,er zijn er
                            maar 12,nu pas zal je een exclusive porsche hebben :applaus:

indien de centen er liggen zou ik deze kopen en direct door verkopen .je wet wel he.

funny het is een moeilijke keuze.wat je ook doet wij blijven je steunen :driver:

Welke kleur is dat eigenlijk? Best vet dat groen in combinatie met dat interieur…

oeps: Brewster Green dus, had ff over dat PDFke gekeken.

Ik vind dit toch een moeilijke beslissing.

Mijn eerste gedacht is, dit is een salon-auto. Ik bedoel iets voor verzamelaars en daar rijd je praktisch nooit mee. Dus moet je nog iets daarnaast hebben.

Volgende bedenking : het is nog niet veel gebeurd dat Porsche zo weinig exemplaren van een model maakt. Zou het al gebeurd zijn ? Dan denk ik aan een GT1 waarvan ze er 25 straatversie moesten maken om aan Le Mans te kunnen deelnemen. Dus in dat opzicht wel heel exclusief.

Vind ik hem mooi ? Tja, apart, maar niet supermooi.

Volgend jaar is het 50 jaar 911. Wat gaan ze dan uitbrengen ?

Heel moeilijk om te kiezen…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.