Kosovaren gevat met gestolen Porsche

Home Forum Gestolen Porsches Kosovaren gevat met gestolen Porsche

• Maker
    Discussie
  • Héeeel soms ook eens goed nieuws:

3 mannen uit Kosovo zijn op de A35 (NL) in een gestolen Porsche opgepakt nadat ze bij een tankstation in Arnhem waren doorgereden zonder te betalen. De bestuurder bleek ook onder invloed. De 3 werden overgedragen aan de Vreemdelingendienst. Uit politiesystemen bleek dat de Porsche op 25 augustus in Zwitserland was gestolen.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Ik lach er alleen maar mee omdat als je zegt dat je een Porsche oldtimer hebt en zegt dat het een 924 is de reactie komt ah die met de audi motor 😆 Na het uitleggen dat een S die met de 2.5l porsche motor is bekijken ze bedenkelijk. 🙄

Haha, had ik niet gezien!

Aangezien hij zelf een 924S heeft (welke in mijn ogen trouwens de enige échte Porsche is! :mrgreen: :sarcastisch ), denk ik van niet. 😉

Lol, probeer je hier iets uit te lokken steri? :think:

Koop gewoon ene 924, 944, 928,… Dat willen ze niet en pikken ze niet 😆 Maar dan rijd ge wel niet met ene echte Porsche 😛

[quote=”KROKODILE” post=143988]Opknopen die handel :bounce:[/quote]

maar eerst doordrenken met brandalcohol en effe vogelpik spelen met brandende cigaretten

En ik voelde me net veilig met de Porsche in Zwitserland 🙄

Opknopen die handel :bounce:

Ze dronken zich moed in . 😥 😥
                      Doodstraf bestaat dat nog ? 😉

Wim

Open grenzen hè, groot voordeel voor die kant van Europa. :bounce:

Maar gelukkig weer een terug gevonden.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.