Kotsneigingen

Home Forum Zeverhoekje Kotsneigingen

• Maker
    Discussie
  • zo…. in Anderlecht konden we vaststellen wat sommige jongeren leuk vinden.
    Eerder vredelievend van aard ben ik bereid deze aard een kwartiertje of 3 te vergeten
    Wie steekt een handje toe om dit onderkruipsel in elkaar te timmeren : lees een aantal keer die uilskuikens hetzelfde lot te laten ondergaan als die auto?
    Geweld lost niets op ? we will see if they will try again…

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/brussel/1.2536168

de insmijter van 2016

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Das inderdaad gezellig feesten hier …, dat waren geen sloopauto’s.

Ik gun iedereen z’n feestje, maar voor die malloten die aan de lopende band auto’s in de fik steken en ambulance/politie/brandweer aanvallen met vuurwerk, mogen ze wat mij betreft dat hele Ouwe jaar (of vuurwerk) afschaffen!!!

Als je ziet wat er allemaal weer is opgeblazen in het dorp, vlakbij de huizen, niet normaal. Putdeksels, lantaarnpalen, afvalbakken, …, daar plakken ze dus hun bommen met ducktape aan vast en zetten het dan op een lopen. Levensgevaarlijk (fragmentatiebommen)!

Wij waren vroeger ook wel wat ondeugend, maar dit gaat allemaal helemaal nergens meer over …

Zou mooi zijn als ze de pappies en mammies van die schijtluizen is een keertje voor de schades op zouden laten draaien!!!

Wim

Wat heb je eraan. :think:

Maar is nog niks vergeleken met oudjaar viering in Utrecht, daar hebben een paar tokkies 63 auto’s in de fik gezet, en deze zijn allemaal uitgebrand. :bounce:

Maar straks mopperen als ze zelf een auto hebben dat de verzekering zo duur is. :sleep:

tsja, ‘t is van dat grut dat bij hun mammie gaat huilen als iemand hun PSP of aaifeun stuk maakt, maar respect hebben voor andermans spullen … ho maar.

één van de vermoedelijke daders hebben ze blijkbaar al geïdentificeerd maar of en wanneer die de aangerichte schade zal vergoeden dat weten we al bij voorbaat. en dat vind ik persoonlijk nog het ergste van allemaal aan ons zogenaamd democratisch napoleontisch rechtssysteem :bounce: .

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.