Kunststof tank 85l

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Kunststof tank 85l

• Maker
    Discussie
  • :music: ik heb een kunststof tank van 1972 te koop, inhoud 85l, met inhoudssensor.
    Deze tank is lekkagevrij en kom uit een Porsche targa van 1972.
    Vraagprijs 1750€.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • [quote=”Adore356″ post=243704]Dag Luc, Ik heb zelf eenzelfde tank in zeer goede staat, die ik aan de buitenzijde heb laten cleanen (zacht sodablasten ter waarde van 180 EUR) in het kader van mijn restauratie. De datumstempel is van begin 1973 terwijl ik eigenlijk een model 1973 heb die in nov 1972 is gemaakt. Noem me gek, maar ik zou dus liever een tank hebben met datumstempel 1972. Mocht je jouw nog te cleanen tank willen ruilen voor mijn cleane, dan hoor ik het graag. Het gaat om deze tank:[/quote]

Voor de geïnteresseerden. Heb ik bij Carl in Ridderkerk (NL) (www.classiccarfactory.nl/) laten doen.

Dit kan ook perfect met motoronderdelen ed.

Kunnen ze ook in Stabroek bij Antwerp Sodablasting (www.antwerpsodablasting.be/), maar van Carl weet ik dat hij enkel perfectie levert.

Als je gewoon de motor in de auto wil laten cleanen zou ik droogijsstralen aanraden. Dat kan in Kontich bij Johan D. (www.911motorsport.be).

0

Beste,

We verkopen deze tank, dus als je een bod wil doen, dan kun je de jouwe te koop stellen.

Mvg,

Luc

0

Dag Luc, Ik heb zelf eenzelfde tank in zeer goede staat, die ik aan de buitenzijde heb laten cleanen (zacht sodablasten ter waarde van 180 EUR) in het kader van mijn restauratie. De datumstempel is van begin 1973 terwijl ik eigenlijk een model 1973 heb die in nov 1972 is gemaakt. Noem me gek, maar ik zou dus liever een tank hebben met datumstempel 1972. Mocht je jouw nog te cleanen tank willen ruilen voor mijn cleane, dan hoor ik het graag. Het gaat om deze tank:

Attachments:
          • IMG_1095.JPG
          • IMG_1096.JPG
          0
        3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.