La Targa Passaggio – Antwerpen 2016 – zondag 28/08/16

Home Forum Porsche Uitstappen La Targa Passaggio – Antwerpen 2016 – zondag 28/08/16

• Maker
    Discussie

• XXX

Yep, zit er aan te komen, de 2016 editie van de LTP.
      Toertje rond Antwerpen, tunneletjes meepakken…

Het gaat niet om ter snelste maar dit is eigenlijk een muzikaal treffen.
      Het instrument: Porsche – gelijk de welke
      De muzikant, rechtervoet van de chauffeur 😀

Inschrijven kan vanaf 22/07

Wet je niet waar dit over gaat, even youtuben…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
    • XXX

Super Geert :up: :up: :up:

Vanmorgen nog 2 extra wagens ingeschreven. :salut:

Nog een kleine week en … :driver: :music:

XXX

Dit weekend in de Antwerpse haven een degelijke tussenstop gaan zoeken en gevonden.
            Lillo zit met Pokémon problemen, daar kan je gewoon niet meer door op een zondag…

audidoel.jpg

XXX

Even opkrikken in het lijstje van ‘recente topics’… fotokes van 2015 :salut:

DSC_0009.JPG

DSC_0108.JPG

DSC_0121-2.JPG

XXX

Als je nog een gaatje in uw agenda hebt, dit ie er eentje o niet te missen :coolness:

19/08/16 = afsluiten van de inschrijvingen !!!

Sfeerbeelden van vorige editie…

ltpantwerpen2.jpg

ltpantwerpen.jpg

XXX

:up: :up: :up: :up: :up:
                  Nog een dikke 2 weken en ‘t is zover :coolness:

Ook ingeschreven :driver: :drink:

XXX

Super voor de inschrijvingen :up: :up: :up:

@Werner
                      , de startlocatie is een bekende merkgarage in Wommelgem… maar eigenlijk houoden we dat nog héééél stil 😳

ook weer ingeschreven :drink:

Bij de start zal ik alvast aanwezig zijn, helaas heb ik later die dag familiale verplichtingen…
                          Misschien toch wat meer reclame maken?? Kan ik wel voor zorgen, als de startlocatie nog steeds dezelfde is zoals voorzien…

Tof dat PDS en Vankerckhove ook weer van de partij zijn. :up:

Ben echt benieuwd welke P-sound de PDS zal meebrengen.
                            Bij zijn laatste Porsches was hij niet zo enthousiast over de sound ervan.
                            Benieuwd of dit nu anders gaat zijn :music:

Prettig geregeld Drip! :coolness:

en ik weet ook met welke prachtige Porsche hij zal meenemen :happydance:

In elke geval Peter, mij mag je zeker en vast inschrijven, maar dat wist je al é 😆

XXX

Dit mag niet verder verteld worden, maar naar ik vernomen heb zal PDS toch met een Porsche mee rijden…
                                  Zij die dit unieke moment willen meemaken kunnen nu niet anders dan in te schrijven.
                                  Maar vertel het niet verder, hou het stil, ssssshhhhhhht

XXX

Dat lukt Mart.
                                    Persoonlijk vind ik dat leuker, effe apero en een lunch, kan je mensen leren kennen, wat napraten en zo.
                                    Maar geen erg hoor, is geregeld en kan, beter erbij dan helemaal niet :up:

Trouwens, ik heb met jou al een korte babbel gehad in Westmalle hé, we (her)kennen elkaar al 😀 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.