La Targa Passaggio – Antwerpen 2016 – zondag 28/08/16

Home Forum Porsche Uitstappen La Targa Passaggio – Antwerpen 2016 – zondag 28/08/16

• Maker
    Discussie

• XXX

Yep, zit er aan te komen, de 2016 editie van de LTP.
      Toertje rond Antwerpen, tunneletjes meepakken…

Het gaat niet om ter snelste maar dit is eigenlijk een muzikaal treffen.
      Het instrument: Porsche – gelijk de welke
      De muzikant, rechtervoet van de chauffeur 😀

Inschrijven kan vanaf 22/07

Wet je niet waar dit over gaat, even youtuben…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
      • Tsja Drip, klinkt als een leuk initiatief, en gezellig ook die aankleding, niks mis mee hoor, helemaal super!

Heb Rotterdam meegereden een paar maanden terug en vond dat wel geinig, overal waar je keek onderweg kwam je elfjes tegen (120 deelnemers or so). Ik zou ook wel even met een maatje aan willen schuiven voor een rondje van 10.00 – 13.00 uur, dus zonder het Bourgondische gedeelte. Maar die lunch, hoe gezellig ook, stop ik op het moment liever in m’n tank of het onderhoud van de mobilia.

Wellicht dat het een optie is om ook deelnemers toe te laten die de lunch willen overslaan? :popcorn:

PSC

Niet helemaal voor niets Drip, inmiddels zijn wij met 9 Porsches (18 personen). Een mooi groepje om Antwerpen wakker te maken, maar er mag nog wel wat volume bij :mrgreen:

XXX

Hupperdepup, terug even bovenaan zetten.
            Bekijk jullie agenda eens of er nog een plekje is om deze unieke rit mee te maken.
            Inschrijven is de boodschap, ik zit hier niet voor niets dat routeboek uit te typen hé… :coolness:

ik ben die dag al met “the old gentlemens sportscar” ingeschreven voor een BBQ bij een ander gezellig clubje.

you guys have fun & drive safe !

Helaas moeten wij passen voor deze editie , Bompa & Bomma Lawijt zitten in Oostenrijk .

XXX

Ik doe ook mee :happy: :happy: :happy:

Zoals enkele weken eerder vermeld , zullen wij ook aanwezig zijn, doch enkel vader en zoon. :driver:
                    Mama moet helaas werken. :bounce:

ben erbij Sylvia &peter
                      lijkt me leuk !!
                      :drink:

PSC

In 2014 werd de eerste editie van La Targa Passaggio Antwerpen gereden. Een groep van 20 Belgische en Nederlandse Porsches lieten de Antwerpenaars kennis maken met echte Porsche geluiden.

Op 3 mei 2015 reden wij de tweede editie. In de vroege ochtend verzamelde de groep van ruim 70 deelnemers (37 Porsches) zich net buiten Antwerpen waar men rustig wakker kon worden een koffiekoek en een heerlijke kop koffie. Na de briefing en het uitdelen van de routeboeken gingen wij van start. De route leidde ons door bekende en onbekende straten in en rondom Antwerpen met natuurlijk een aantal tunnels op de route waar wij onze Porsches (en de inwoners van Antwerpen) eens goed wakker konden maken. Na een koffiestop in het pittoreske miniatuurdorpje Lillo, welke geheel door de haven van Antwerpen omgeven wordt, werd de route vervolgd waarna wij uiteindelijk weer in Broechem uitkwamen. Daar konden de deelnemers gezellig napraten tijdens een BBQ.

Natuurlijk komt er in 2016 een vervolg op deze succesvolle formule van Porsches, tunnels en bourgondisch genieten en wel op zondag 28 augustus aanstaande. Met een nieuwe route, welke ook dit jaar door Peter is uitgezet, en voor de La Targa ook zeer passende startlocatie staat ons weer een mooie rit te wachten.

Programma:
                        09.00 – 10.00 uur Ontvangst op een zeer passende startlocatie in Antwerpen met versnapering
                        10.00 – 10.30 uur Start van de La Targa Passaggio Antwerpen met een nieuwe tunnel op de route!
                        13.00 – 13.30 uur Aankomst bij eindlocatie waar u verwend wordt met een uitgebreide lunch

Lunch:
                        De uitgebreide lunch bestaat uit: een glas Cava met amuse bij aankomst. Een voorgerecht van Cannelloni van gerookte paling en zalm en een hoofdgerecht bestaande uit een steak met saus naar keuze, gemengde salade en frietjes. Als afsluiter een chocolade dessert met rood fruit en een tas koffie of thee. Dit alles begeleid met 2 glazen huiswijn, tapbier of frisdrank p/p, water op tafel.

Indien u speciale dieetwensen heeft of wanneer u een kind onder de 12 jaar meebrengt, kunnen wij voor u bij het restaurant informeren wat voor u mogelijk is.

Kosten:
                        De kosten voor deelname in 2016 bedragen voor:
                        Een chauffeur met Porsche € 70,00 en wanneer u met een passagier wilt meenemen is het totaal € 120,00 voor een equipe (2 personen, 1 Porsche).
                        Iedere extra passagier kost € 50,00.

Inschrijven:
                        Klik hier om u in te schrijven

Met vriendelijke en sportieve groet,
                        Sylvia Lodder en natuurlijk Peter Verbraeken aka Drip

La Targa Passaggio Antwerpen

XXX

Even terug onder de aandacht brengen.
                          28 augustus is een gegeerde datum voor uitstapjes op het forum, dus keuze zat, geen reden om binnen te blijven,…

Routeboek klad is klaar, nu in het net zetten en nog eens aftoetsen war de foutjes zitten.

Je kunt het nooit te vroeg aankondigen.

– zeker met de vakanties in het verschiet :coolness:

[quote=”Drip” post=238212]
                            Koppig ventje :engeltje:[/quote]

Tja – het is dat je het zelf zegt 😀

PSC

[quote=”911_NL” post=238208]Ik heb de vrijheid genomen om deze ook alvast op PF.NL te zetten .. maar neem eerlijkgezegd aan dat Sylvia daar ook nog wel haar zegje gaat doen – toch? –[/quote]
                              Dat was ik ook van plan Olaf. Drip zou het hier posten en ik zou het aankomend weekend op PF NL posten, maar ik zie dat je de melding al gemaakt hebt op PF.nl 😀

XXX

Dju, telkens terugkerende fout hé.
                                Koppig ventje :engeltje:

😐 … je mist één G in de topic titel … 😐

Targa Passaggio :coolness:

Ik heb de vrijheid genomen om deze ook alvast op PF.NL te zetten .. maar neem eerlijkgezegd aan dat Sylvia daar ook nog wel haar zegje gaat doen – toch? –

Naar jaarlijkse traditie, een top evenement om met stip in de agenda te zetten.

Dit is een ‘all in one’ : :driver: :music: :drink: :happydance:

Wij zullen aanwezig zijn.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.