Lakken

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Lakken

• Maker
    Discussie
  • Dag,

Ik overweeg een tweedehands Porsche Carrera aan te schaffen, maar diegene die ik op het oog heb is niet in de gewenste kleur.

Heeft er iemand een idee wat (her)lakken kost en -zo dit hier mag- waar ik daarvoor best terecht kan?

Dank,

X

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • That is one sweet looking car man ! kopen en afblijven 😛
      Ik heb redelijk wat extra betaald voor mijn Gt zilver en vind het nog steeds mooi maar ik weet één ding zeker : mijn volgende zal flashy zijn; guards red, viper green, riviera blue,…

Spontaan zonder te zien zou het niet direct bij me opkomen een P in rood te kopen!

MAAR…..wat is dit een prachtige auto in combi met de velgen. Meer gedurfd dan de andere en brave metalic kleuren!

*Jij* moet ‘m wel graag zien hé? 😛
          Ik zie iedereen hier juichen, maar niemand (met een recente) rijdt met eentje 8)

Ik weet’t niet of ik ‘t mooi vind of niet. Heb wel eens een 996 4S zien staan in ‘t rood en tegen alle logica in was dat héél knap, ook met de rode reflector (wat ik dacht dat ging vloeken).

Even verduidelijken jongens: ik heb deze auto helemaal nog niet gekocht ! Maar ik stel wel vast dat er blijkbaar veel enthousiasme bestaat voor deze kleurstelling. Eerst moet mijn Cayman verkocht worden, immers.

:first: :first: :first:

[quote=”Xaverius” post=92764]Hierzie

Damn!! mijn hoogsteigen mening : blits, bijna de antipool van de meerderheid der rondrijdende italiaanse dinges…ja die met dat andere paardje die meestal één maal op twee starten en één keer op drie in de garage staan ;-): kvind m blits ! Kzou hem origineel houden…maar dat is puur persoonlijk uiteraard. Je mag m mij ook gewoon schenken als j m int rood ni meer wil :drink:

Mooi rood is (zeker) niet lelijk :respect2:

Ik zou het wel weten, als ik op zoek was naar ‘n 997 :relaxman:

[quote=”Rocco” post=92783]mooie kleur toch, en ik ken er maar 1 op het hele forum die rood maar niks vindt … die gast spuit dan wel zijn velgen in oranje, tja … :happy:[/quote]

Ja, t’is er dan nog enen die het verschil niet kent tussen rood en zwart :mrgreen: :happy:

ik vind het rood ook echt mooi, eindelijk eens géén zilver of zwart…

mooie kleur toch, en ik ken er maar 1 op het hele forum die rood maar niks vindt … die gast spuit dan wel zijn velgen in oranje, tja … :happy:

Wim

Deze kleur is fantastisch, 8) en niet zwart of grijs voor dat model.

Dat is ook de enige Porsche 3.2 in die kleur die ik gehad heb, waar ik ooit spijt van gehad heb dat ik die naar Frankrijk (Aras) verkocht heb.

Maar hier zijn er meer die wel eens spijt hebben van een verkoop. 😉

Is toch een geweldige porsche in een originele geweldige porschekleur. Niets aan doen. :relaxman:

Hierzie

Wim

[quote=”911_NL” post=92755]

Tegenwoordig zijn de mannen zo handig, dat ze ook alle kleine naden, rondingen en andere zaken mee (kunnen) nemen – en je het niet direct ziet als je een deur open doet.[/quote]

Kan best zijn, maar heb dat nog niet gezien dat het perfect is dan.
                                Hier laatst een kennis die zijn auto laten doen had, en dus ook de binnenkant en inslagen. 🙁

Prijs was ook niet goedkoop, was rond de €3500 kwijt.

Dag X

Ziet ie er zo uit ? Is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind t nog wel blits! 😎

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.