Lambo kopen ??

Home Forum Zeverhoekje Lambo kopen ??

• Maker
    Discussie
  • Van het nieuwsblad

“Tom Boonen verkoopt herstelde Lamborghini

Tom Boonen heeft zijn herstelde gele Lamborghini Murciélago te koop gezet. Met deze wagen knalde Boonen in april vorig jaar tegen een Kempense elektriciteitspaal bij het ontwijken van een overstekende kat.
    Het herstellen van de wagen nam wel wat tijd in beslag. “Omdat ik het grotendeels zelf wilde doen en omdat het niet zo gemakkelijk is om aan onderdelen te geraken”, aldus Boonen. Hoeveel de gele bolide nog moet kosten, is niet bekend.”

Jawadde, een Murcielago, zelf herstellen
    Niet voor ‘t een of ‘t ander, maar hoe moeilijk kan het nu zijn om aan stukken te geraken van zoeen recente auto

Ik vraag me eerder af hoe je aan kennis, en werktuigen komt
    om een supercar met moderne technologie zelf te gaan herstellen zoals het moet

Welke toekomstige eigenaar heeft zoveel vertrouwen in Bonen zijn werk, om bv op de autobahn eens ferm door te vlammen, als die auto niet door de dealer/fabriek is hersteld, en goed bevonden????

Het was geen klein deukje in die Lambo, maar een goeie patat op de neus…

‘t is een auto met een stalen buizen frame, met structurele Carbon honingraat onderdelen , gelijmd
    En dan nog alle andere moderne mechanische teniek die in de neus zit

Hoe fix je dat zelf in de garage?
    Hoe weet je of er nergens geen verborgen schade in ‘t chassis zit???

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Als er duidelijk bewijzen zijn van alcoholmisbruik betaald de verzekering niets uit . Dat was toen het geval en niet het “verhaal” dat naderhand door Tom in de wereld werd gegooid als zou hij uitgeweken zijn voor een poes .
      Enkel de kater de dag erop zal hem op het idee van de poes hebben gebracht . De etrrasjes in Mol waar hij vandaan kwamop die warme zomerdag verleden jaar hadden te goed bier.
      Een kennis van me was getuige en heeft me toen dadelijk opgebeld met de woorden “je kan nooit geloven wie voor me met zijn Lambo net de bocht is uitgevlogen” .
      Gieteren beweerde hij in de krant dat de Lambo niet weg MOEST maar dat hij er niet meer mee wilde rijden .
      Zou ikook niet willen als hij en zijn maten de wagen zelf weer ineengestoken hebben 😕

die verklaring zal wel van dezelfde schrijver komen die al andere ook zeer geloofwaardige persverklaringen voor hem geschreven heeft… 😉

feit is dat de pers de laatste tijd steeds maar weer over die auto begon te zeiken… ik denk dat het management een ‘stille wenk’ gegeven heeft om die wagen maar weg te doen, en wat aan een braver imago te werken…

Verschiet dus niet als er morgen in de krant staat dat Tommeke nu met een Prius rijdt… 😈

Ik moet hem niet hebben dus maak er mij niet druk over.

Ik ben benieuwd naar de definitie van “grotendeels” 😉

Bert

Anoniem

…en das misschien nog meer waard dan den ottoo zelf… 😆

je kan er nog wit poeder in tegenkomen 💡

of: Rare jongens, die journalisten 8)

Anoniem

Rare jongens, die wielrenners… 🙄

er staat toch echt “omdat ik het grotendeels zelf wilde doen”

niet

“omdat ik het grotendeels zelf wilde laten doen”
                      of
                      “omdat ik het grotendeels zelf wilde opvolgen”

Buiten een Lamborghini dealer, wie heeft er de kennis en werktuigen om zoeen auto te herstellen?? niemand toch?
                      Je gaat toch niet bij Lambo je auto lopen opvolgen, en als “coureur” de mechanieker lopen “opvolgen” ??

En waarom zou je zeggen, dat je het grotendeels zelf wilde doen, als je dan zou blijken dat hij het heeft laten doen???

Klopt iets niet. ofwel zijn uitleg, ofwel dien auto…

Anoniem

Ik geloof niet dat hij dat zelf gedaan heeft. Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij de werken zelf “opgevolgd” heeft.

[quote=”Rufie”:2hk0ixnq]Met de juiste verzekering kan de herstelling toch geen probleem vormen ?[/quote]

Of dat de verzekering uitbetaalt of niet,
                          wil niet zeggen dat hij het evengoed kan repareren als de dealer/fabriek dat kan

Wat als een volgende eigenaar van die auto, aan 270 per uur , op de Autobahn een mechanische breuk in het vooronder krijgt?

Wiens verzekering zal dat dekken als hij niet door de dealer is herstelt?

Met de juiste verzekering kan de herstelling toch geen probleem vormen ?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.