Lampje PSM brandt continu

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Lampje PSM brandt continu

• Maker
    Discussie
  • Sinds kort, vandaag opgelet brandt het lampje continu.

Heb wel deze week remmen laten vervangen omdat lampje remmen af en toe opkwam en de voeringen op waren.

Wat is er vervangen.

Voor:

Schijven
    Blokken
    Contacten
    Dempingsplaatjes

Achteraan:

Blokken
    Dempingsplaatjes

Opmerkingen:

Contacten achter werden niet vervangen gezien blokken A nog stuk beter waren dan deze V
    Ook zijn de veerpoten vooraan er uit geweest om de bump stops (rubbers) te vervangen.

Grtn,

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Probleem is opgelost.
      Verhaal als volgt, k heb de PCM eruit gehaald en deze laten herstellen gezien GPS gedeelte defect was. Zie mijn rubriek als tip onder algemeen.
      k Heb de auto terug in elkaar gevezen zonder de motor te starten. Dus enkel contact opgezet, waarbij alle lampjes behalve batterij uitgaan! Blijkbaar gaat lampje PSM pas uit als de motor loopt. Was opeens aan het denken aan alle signalen die de PSM moet krijgen en dan maar eens gestart en stukje gereden. Dus kort gezegd er was niets aan de hand :what:

filip zal er zaterdag geen mooite mee hebben om het te achterhalen :up:

Als ABS lampje niet ook brand zal het niet een sensor zijn lijkt me. Domme vraag maar het lampje brand als je rijdt? Wat gebeurt er als je het knopje indrukt (niks)? Remlichtschakelaar? Stuurhoek sensor?

Als ABS lampje niet ook brand zal het niet een sensor zijn lijkt me. Domme vraag maar het lampje brand als je rijdt? Wat gebeurt er als je het knopje indrukt (niks)? Remlichtschakelaar? Stuurhoek sensor?

Zitten contactjes goed ingeplugd?

Even de wielen er weer af en controleren.

ABS sensor geraakt bij de werken?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.