Goh, ik heb diverse dingen geprobeerd op diverse bochten, vroege apex , late apex.
zeker op de in en out laps wat meer geexperimenteerd maar die zie je hier niet.
beste lap 1e video was 2m30
dan 2m16
dan 2m13
dan 2m12
Tegen de laatste set was ik heel consequent en wat je niet al te goed zit op de video is dat ik bv bij die chicane na het middelste lang stuk in drift in stuur.
dat mijn achterste schuift zie je niet in een video waar ik al in een bocht zit en dus draai.
De piloot van de GT4 is mee gegaan met mij, en hoorde ik achteraf van PCF secretaris dat hij bofte over mijn rijstijl..
Ik denk dat ik misschien nog 1 a 2 seconden eraf krijg met huidige setup
En een pro misschien nog 2 er extra af daarbovenop?
Meer lijkt me lastig puur omdat er smalle 17 inch banden op liggen en ik gewoon overal op de limieten van mijn grip kwam.
en uiteindelijk blijft het een 2.7 ik heb geen 400 pk on board
Ondanks dat was ik in de meeste van die links rechts combinaties even vlot als de meeste andere rond mij..
Veel van die zware jongens remden vroeger dan ik en gingen niet noodzakelijk rapper dan mij door de bochten..
Ik denk dat ik veel meer potentieel van mijn auto echt benutte…
Paar uitzonderingen, zoals die 944Turbo
Enige plek waar ik inhield was het lange snelle rechts naar Dunlop toe want op smalle banden was dat een dodgy bocht aan 180+
Ik ga rustig aan eens kijken of ik een set Cayman S wielen voor redelijke prijs kan vinden zodat ik 235/265 rubber en iets minder sidewall heb..
Puur voor track days want voor openbare weg vind ik de 17’s gewoon allround beter op ruwe Belgische wegen.