led achterlichten op 996?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 led achterlichten op 996?

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand LED achterlichten op zijn 996?

Ik vond volgende setjes die ik wel mooi vind. Ben niet zeker of de donkere tint lichten mooi zou staan.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
    • ziet er zeer mooi uit :respect2:, jij hebt de mooiste uitgekozen :up: doet mij watertanden 😉

0

420 euro

https://www.dectane.de/RUeCKLEUCHTEN/Rueckleuchten-PORSCHE/LED-Rueckleuchten-Porsche-911-996-97-06-red-smoke.html?XTCsid=c6fd606de0de2b0b4375496a6633051b

Bestaan verschillende varianten in; varierend van wit/crystal binnen (pinker, achteruit) tot verdonkerd.

0

ziet er mooi uit,

kwantakosta ongeveer ?

ciao,
          Luc

0

een niet al te beste foto close-up

Attachments:
            • 20130323_173219.jpg
            0

Van bij de oosterburen; Dectane Gmbh

0

:sarcastisch, van waar heb gij die

0

het sneeuwt hier momenteel, zal bij gelegenheid foto’s maken en posten

ben blij met de aanschaf, geeft mooie moderene look van de achterkant

groeten

Maurice

0

gij wel dan? :sarcastisch

0

[quote=”mvn17997″ post=125918]Vandaag de Dectane leds op mijn 996 gezet. Heel geslaagd naar mijn mening.[/quote]

Ze geloven u niet ….. :sarcastisch

0

foto ??? :popcorn:

0

Vandaag de Dectane leds op mijn 996 gezet. Heel geslaagd naar mijn mening.

0

[quote=”Mushroom” post=124640]Pssst…
                            Ne 4S is ‘t mooist met zijn originele achterlichten daar deze mooi doorlopen in de reflector.
                            Perfectie kun je nu eenmaal niet verbeteren, laat jouw lampen maar mooi zitten :up: 8)[/quote]

Ben ik volledig mee akkoord !
                            Zou die originaliteit ook niet willen verliezen dus de mijn blijven zeker zitten maar toch zijn die led’s mooi :mrgreen:

0

Kan Alain mits nieuw motordeksel…

0

Zou het mogelijk zijn om die balk van de 4s op een gewone te monteren ?

0

Pssst…
                                  Ne 4S is ‘t mooist met zijn originele achterlichten daar deze mooi doorlopen in de reflector.
                                  Perfectie kun je nu eenmaal niet verbeteren, laat jouw lampen maar mooi zitten :up: 8)

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.