Legend Boucles de Spa 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Legend Boucles de Spa 2011

• Maker
    Discussie
  • Iemand die dit jaar naar deze rallye afzakt?
    Deze gaat door op 19 februari a.s. en het deelnemersveld is weer veelbelovend.
    Op race-rallye.be is nuttige informatie terug te vinden.
    Vorig jaar voor de eerste keer meegemaakt en zie er nu al naar uit.

Targaake

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Bedankt om te melden Havermanst. Zit jammer genoeg in Zuffenhausen dan.

targaake schrijft:

Onze forummer Johan is er natuurlijk ook bij. Met dezelfde wagen als 2010?
        Indien ik weet waar je stand staat kom ik zeker eens langs.

Alvast goeie rit en niet teveel brokken voor dit team.

Targaake

Wij zijn inderdaad van de partij, niet meer met de wagen van 2010, die is verkocht aan iemand in Italië maar met een nieuw gebouwde 911 RSR van 1973

Ik rij net zoals vorig jaar in het team van Kelders. Ex-F1 piloot Patrick Tambay en ex-EK kampioen rally met de Martini Lancia Delta Integrale Yves Loubet zijn de gastrijders is ons team. Patrick Tambay zal starten met een 911 Gr. 4 in de Martini kleuren, en voor 1 keer wijken we uit naar een ander merk, want Yves Loubet zal starten met een Lancia Stratos, eveneens in de Martini kleuren. In tegenstelling tot vorig jaar zal ik niet in de Martini kleuren rijden maar wel in de kleuren van een nieuwe sponsor voor 2011. De Martini déco werd niet betaald door Martini 😉
        De andere sponsors zullen uiteraard wel hetzelfde zijn op alle 5 de wagens.

Dit jaar wordt de Clementine maar 1 keer gereden (normaal 2)
          De groenen beginnen er zich mee te moeien.
          Organisator overweegt zelfs de toegang, weliswaar gratis,te beperken tot ? toeschouwers.

Er rijden bij de Legends sowieso een dertigtal 911 ‘s . Spektakel is dus verzekerd.

Snyers rijdt dit jaar met 911 en Droogmans ( met 911 ) komt ook nog eens tonen wat hij nog kan.

Onze forummer Johan is er natuurlijk ook bij. Met dezelfde wagen als 2010?
          Indien ik weet waar je stand staat kom ik zeker eens langs.

Alvast goeie rit en niet teveel brokken voor dit team.

Targaake

18/02 wordt er ‘s avonds een proloog gereden om de startplaatsen voor zaterdag te bepalen.

Weet het nog niet, zin wel, vrienden die gaan ook.

maar dit weekend in Roemenie,
              VOlgend weekend in Oostenrijk
              en dan naar Spa?

Moeder de vrouw en dochter gaan me niet meer kennen als ik nog eens thuis ben 🙁

hangt van weer en situaatie af.

En ik dacht dat 18/02 ook al was?

gr,

917

Iemand een tip voor een mooie stage, buiten de Clémentine dan, want daar staat altijd teveel volk (zeker als je foto’s wil nemen).

Ik ben ook van de partij in Spa…

De kans zit erin dat we ook gaan kijken

Hier even de link zodat je hem kan aanklikken.
                      En ja, wel zin om te gaan kijken, maar vrees een beetje dat ik er geen tijd voor ga kunnen vrijmaken …. 😥

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.