Legend Boucles de Spa 2013

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s Legend Boucles de Spa 2013

• Maker
    Discussie

• Zimmie
    Deelnemer

Vorig weekend vond in Spa en omgeving de Boucles de Spa plaats.
      Zoals elk jaar, ook deze keer weer heel spectaculair, met uiteindelijk François Duval als winnaar, gevolgd door Bernard Munster in zijn Porsche 911.

Meer fotos en beknopt verslag op Liebe zu Ihm

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Ik had dit weekend al graag de Haspengouwrally bij de categorie Slowly Sideways gereden, maar ik wacht nog altijd op m’n korte bak met sper.
        Deze zou al klaar zijn voor Spa maar hij is er dus nog altijd niet 🙁 . De volgende wedstrijd wordt dan de Antwerp Classic die mede door onze club wordt georganiseerd

Proficiat Filip ! :applaus:
          Laat maar weten wanneer de volgende rally is waaraan je deelneemt ! Ik kom zeker eens kijken .

Proficiat! Ferme stoot zeggen ze bij ons!!!! Jaloers 😉

[quote=”Funny” post=122121]Filip zit er vet uit die foto’s .
              Wij genieten van de foto’s jij mag genieten van het rijden met de Porsche ! :applaus: :applaus:

Wat me opvalt, op een foto zit je heel dicht bij een andere Porsche ![/quote]

Die foto’s zijn van de rondkoers op La Redoute waar we toch met een aantal wagens op het parcours zitten. En ja, er waren nog heel wat Porsche’s.

Het was ons niet zo zeer om de uitslag te doen, maar we finishsten als 30ste en winnaar in onze klasse.

Nice pics Man ! :driver:

Filip zit er vet uit die foto’s .
                  Wij genieten van de foto’s jij mag genieten van het rijden met de Porsche ! :applaus: :applaus:

Wat me opvalt, op een foto zit je heel dicht bij een andere Porsche !

Wij hebben voor de 5de keer deelgenomen, de eerste maal met de Porsche.

Het was een leuke maar vermoeiende dag van 8u s’morgens tot 2u s’nachts, goed voor 566km.

Hieronder alvast wat fotootjes:

Attachments:
                    • P1080178.JPG
                    • P1080180.JPG
                    • 525757_10200538125153566_2113817716_n.jpg
                    • 64436_10200808088588239_1587835458_n.jpg
                    • 13021608472911666010873865.jpg
                    • SCAN0011.JPG
                    • SCAN0012.JPG
                    • P1080188.JPG

Ik zal straks eens kijken of ik ook fotos heb van de Manta 400, ik heb idd niet alleen van de Porsches fotos genomen, maar op Liebe zu Ihm publiceer ik normaal enkel fotos van Porsches.

staan al verschillende beelden van op you tube.
                        en zeker die old timers hebben allemaal hun charme laten zien.

Chris Van Woensel, reed met een manta 400, die kreeg ook de sporen, of beter het gaspedaal.

het is inderdaad altijd heel leuk om bij te wonen. Niet alleen voor de Porsches, maar voor alle wagens. En als je ziet met welke snelheid er soms gereden wordt, dan doe ik echt wel mijn petje af voor alle piloten en co-piloten hoor.

[quote=”Funny” post=121923]Bedankt om dit te posten Havermast . :up:[/quote]
                            +1
                            Was er enkele jaren terug live bij.
                            Zalig om al die oudjes opnieuw in actie te zien! :applaus:

Bedankt om dit te posten Havermast . :up:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.