Lek in het koelvloeistofcircuit

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Lek in het koelvloeistofcircuit

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • En uren die dubbel gerekend worden !!!
      Ze zijn aan je auto bezig, uren lopen
      Er komt een klant binnen met een klein probleempje, die wordt direct geholpen (jouw uren lopen verder)
      Telefoontje plegen met klant of iemand anders (jouw uren lopen verder)

kzeg niet dat dit overal gebeurd, maar denk dat er zo wel wat rondlopen

Wij lezen hier gratuite beschuldigingen aan het adres van OPC RS MOTORS, zonder dat deze zich kunnen verweren.

Nochtans horen wij over Ingelmunster OPC veel goeds ! Wijzelf kunnen er ook goed mee afspreken en samenwerken.

Sommige roepers hier moesten zelf eens zo’n P center runnen, denken dat de helft van het personeel en de klanten na enkele maanden zouden afhaken.

😳 :salut:

[quote=”kleinekastenteufel” post=277179]Wij lezen hier gratuite beschuldigingen aan het adres van OPC RS MOTORS, zonder dat deze zich kunnen verweren.

Nochtans horen wij over Ingelmunster OPC veel goeds ! Wijzelf kunnen er ook goed mee afspreken en samenwerken.[/quote]

Dat was nooit mijn bedoeling. Ik ben blij dat ik geholpen ben en dat het snel weer opgelost was. Het was gewoon even schrikken toen de factuur bijna het dubbel bleek te zijn van de offerte.

123

ach hij komt gewoon anti-mij posten..

Ik wil gerust de discussie aangaan met RS motors over hoe lang het duurt om een water pomp te vervangen… en als ze echt willen kan ik het tonen dat het op 2 uur perfect mogelijk is om die pomp ter wisselen als je een brug hebt en alle tools.

4 uur duurde het bij mij , en ik heb geen brug en khad het nog nooit eerder gedaan.

Mijn grootste vertraging was dat ik mijn ratel op een bout gezet had langs boven, de bout uitdraaide en die vervolgens tegen de firewall had opgespannen… en niet meer kon in omgekeerde richting klikken omdat ratel bediening tegen firewall zat.

Das al iets wat niet zou mogen gebeuren voor wie de Porsche workshop instructies en Porsche tools tot zijn beschikking heeft… zoals in een OPC

En los van het feit hoe rap ik het kan, is er nog altijd het feit dat een OPC in 2019 toch al zou moeten kunnen inschatten hoe lang het duurt om een waterpomp te vervangen op een auto model van 2007…

Als je op 12 jaar nog altijd niet een beetje in de buurt van de werkelijke factuur kan mikken ben je gewoon een amateur.

Dat, of je doet geen moeite om te mikken en je low balled het offer om de job binnen te halen,
            wetende dat je nadien toch gewoon zal volle pot zal door factureren.

650 > 1150 , I rest my case.

Wij hebben onze mening (als dit nog mag ?), iemand voelt zich aangesproken, goed zo.

123

Tja, je/jullie mening is gewoon redelijk zwak .. je/jullie zegt/zeggen “gratuite beschuldiging”.
                Terwijl hij onderbouwd is met argumenten..

gratuit = Ongegrond

een voorstel tot herstelling van 650 euro van een OPC, die toch volgens U weet wat ze doen.
                en werkelijke factuur van 1150

Als dat dan geen gegronde klacht is. Wat dan wel?

Accepteer/accepteren jij/Jullie het als je/jullie in Delhaize een prijs van 8 euro ziet hangen op een rosbief
                en ze er bij de kassa 15 euro en half van maken? Nee toch?

Ik ga er vanuit dat crossbyte hier dan ook de waarheid sprak. Dat heb ik zelf niet onder controle natuurlijk.
                Maar ik denk dat het wel te vertrouwen is hoor.

En dat RS motors zichzelf niet kan verdedigen is ook onjuist.. Het is een publiek forum
                Ze mogen alles lezen
                Niks houdt ze tegen om een account aan te maken als ze dat wensen.

Tot zover uw mening. Die mag/mogen je/jullie hebben.
                Of die inhoudelijk relevant is… das natuurlijk een ander verhaal.

123

En als je mij niet gelooft dat het op 2 uur kan… Doe het Zelf boek van vroegere eigenaar Pelicanparts
                  101 projects for your Porsche Boxster/Cayman

[quote=”kleinekastenteufel” post=277193]Wij hebben onze mening (als dit nog mag ?), iemand voelt zich aangesproken, goed zo.[/quote]

Misschien is beginnen met te stoppen met het gebruik van” pluralis majestatis” al een goed begin om wat sympathieker over te komen en op een normale
                    manier communiceren zoals iedereen hier.
                    Mocht je niet in 1ste persoon enkelvoud kunnen schrijven, dan kan je vanaf één september bij de 8-jarigen aansluiten op een lagere school 😆

In bijna elk topic waarin je forum-naam verschijnt , hangt dadelijke een negatieve (pest)sfeer. Hoe kan je je verkneukelen als iemand zijn speelgoed in panne staat met te weinig oliedruk

Misschien je eens deftig voorstellen en vertellen wie je echt bent, kan ook al de goede richting uitgaan; ik zou ludiek opmerken ” kom eens uit de kast, kleinekastenduivel ” , 8) 8)

Dit even gezegd zijnde

Iemand veroordelen van op afstand, zonder zelfs beide standpunten te kennen, is pas pretentieus en negatief.
                      Wie heeft al een offerte of factuur gezien, wat werd er tussenin nog afgesproken. De zogenaamd “gedupeerde” heeft niet echt geklaagd.

Over schrijven in “ik of wij” vorm kan ook simpelweg op Google informatie ingewonnen.

Nooit hebben wij geschreven ons “te verkneukelen als iemand zijn speelgoed in panne staat”, integendeel !

Wie wij echt zijn ? Lijkt ons in deze niet belangrijk, of wil u persoonlijk gaan ? U hebt het nu al meer over de vorm dan over de inhoud. Uw opmerking over “lagere school” begint al te lijken op het traditionele “social” scheldproza, laat maar.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.