Leuke tellerstanden

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Leuke tellerstanden

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

99999 en 100000

image_2014-06-21.jpg

image_2014-06-21-2.jpg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • [quote=”deepee” post=172898][/quote]

Nog eens 5000 € minder 🙁

Op zich niks leuk aan.
          Maar dit is de kmstand wanneer ik men 1ste Porsche ben gaan halen. :relaxman:

G.

DSC01898.jpg

ik denk dat bij een auto van +20 of 25j de km stand niet echt zoveel meer uitmaakt (op uitzondering van collectors) maar vooral de staat en bewijsfactuurtjes van onderhoud en vervangingen van alle nodige zaken

Het is allesinds niet meer de originele teller…
                Het is een 911turbo teller die in een SC zit die halverwege jaren 90 omgebouwd is naar 964 look…

@koen slechts 91111? Is die teller al eens doorgedraaid? :wtf:

Van de week ook een leuke gemaakt

Attachments:
                    • 911.jpg

[quote=”Mushroom” post=171646]Verschil tussen de eerste en tweede foto is 5000 Euro bij verkoop! 8) :happy:[/quote]

Ik wist niet dat een Porsche zoveel kost per kilometer.

PDS

[quote=”Mushroom” post=171646]Verschil tussen de eerste en tweede foto is 5000 Euro bij verkoop! 8) :happy:[/quote]

Tenzij dat oud vrouwke er alleen mee naar den bakker heeft gereden :up: 😆

Misschien titel dan maar veranderen in niet zo leuke tellerstanden … :bounce:

Verschil tussen de eerste en tweede foto is 5000 Euro bij verkoop! 8) :happy:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.