Liefhebber, geen eigenaar stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Liefhebber, geen eigenaar stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Arnold
    Deelnemer

Hallo allen,

Mijn naam is Arnold, ik ben een hobbymatig fotograaf en autogek uit Nederland en ik heb mij zelf op dit forum aangemeld naar aanleiding van de Porsche Scene Live meeting van gisteren. Ik zou hier graag wat foto’s van mijn hand delen met jullie 🙂 Dus die volgen straks in het betreffende topic.

Maar eerst, wel zo netjes, even wat meer info over mij.

Ik ben van bouwjaar 1983, woonachtig in Weesp (Naast Amsterdam) met mijn, Porsche-gekke, vriendin. We hebben momenteel 2 auto’s.

Een Volkswagen Golf mk2, 1.6 tour:

& een BMW E30 325i touring

Verder ben ik zoals gezegd een hobbymatig fotograaf, ik zou het leuk vinden hier ook wat werk te laten zien 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • :mrgreen: :mrgreen:

Prioriteiten he! Maar hij gaat absoluut omlaag!

8) :respekt:

Deze ook maar eens updaten. Om toch te laten zien dat ik hier nog echt wel eens ben 😛

De Golf mk2 uit m’n startpost is in Juni gestolen 🙁 Gelukkig was/ben ik goed verzekerd, maar dat is dan ook het enige lichtpuntje. Tot op heden niets meer van de auto vernomen 🙁

Daarvoor moest dus een nieuwe daily aangeschaft worden en was een diesel ideaal (1750km/maand)….. Nu is het een 2003 VW Bora 1.9TDi geworden.

130pk – 200.000km – Dealer onderhouden
            Climate control
            Cruise control
            Alarm
            Dimmende binnenspiegel
            Regensensor

Al met al een heerlijke luxe reisauto dus. Welke we vrijwel meteen hebben voorzien van een setje 19″ BBS CH-Motorsport’s

Na aanschaf:

[IMG]http://i60.tinypic.com/104qjdc.jpg[/IMG]

Zo staat ze er nu bij:

[IMG]http://i59.tinypic.com/2w3w2ev.jpg[/IMG]

[IMG]http://i57.tinypic.com/4vsg95.jpg[/IMG]

Samen met de 1974 VW K70 van m’n neef:

🙁 😐 Sorry heren….

PDS

Idd naast Daxmanian. Bij porscheforum :coolness:

Maar ik ben niet super lang gebleven.

Grtz

Naast een zilveren 993 Cabrio met zwarte steenslagstickers ( de mijne dus :mrgreen: ) op het PFB plein.

[quote=”pds trading” post=167940]Toevallig geen mooie foto van 997 gt3 wit met oranje striping en belgisch kenteken ? :happydance:[/quote]

Ik betwijfel of ik die beauty heb zien staan 😐 Waar stond je precies?

[quote=”Goof” post=168028]Welkom! En proficiat met je 3e plaats in de foto-van-de-maand wedstrijd op autoblog.nl/autojunk.nl 😉

Autojunk Foto van de maand[/quote]

:drink: :drink: Tof! Thanks, ik had het zelf nog niet eens gezien!

Welkom! En proficiat met je 3e plaats in de foto-van-de-maand wedstrijd op autoblog.nl/autojunk.nl 😉

Autojunk Foto van de maand

PDS

Mooie foto’s ! :respekt:

Toevallig geen mooie foto van 997 gt3 wit met oranje striping en belgisch kenteken ? :happydance:

‘t Is absoluut een fijne auto! Die 6 cilinder is een prachtding, met genoeg vermogen… Maar toch.

Hij gaat er komende week uit 🙁 Er komt een Golf mk1 Cabriolet voor m’n vriendin voor terug.

Knappe bmw e30 heb je daar ook wel een fan van

Ik heb trouwens m’n toekomstige Porsche al wel uitgekozen 🙂

[url=https://flic.kr/p/nd7EFp]
                              PorscheSceneLive008 by Archiebald, on Flickr

Ik vind de 964 zo’n heerlijke auto *luv

———–

Al moet ik zeggen, deze (nog te koop ook) is ook wel heel fijn!

[url=https://flic.kr/p/neiKwZ]
                              PorscheSceneLive086 by Archiebald, on Flickr

Dank jullie wel allen! 🙂 Erg leuk om te lezen.

Ik ga nu nog even verder met het bewerken van het laatste deel PSL meeting foto’s. Daarna ga ik het forum eens goed rondkijken 🙂

Welkom Arnold.
                                  Een paar mooie voitures, een paar mooie vrouwen en ik denk ook wel een paar mooie fototoestellen.
                                  Nu alleen nog een mooie P.
                                  Gaat er zeker komen. Sukses.

welkom Arnold,
                                    ben ook effe naar je FB gaan kijken en idd, prachtige foto’s en niet alleen van de auto’s :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.