Liefhebber, geen eigenaar stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Liefhebber, geen eigenaar stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Arnold
    Deelnemer

Hallo allen,

Mijn naam is Arnold, ik ben een hobbymatig fotograaf en autogek uit Nederland en ik heb mij zelf op dit forum aangemeld naar aanleiding van de Porsche Scene Live meeting van gisteren. Ik zou hier graag wat foto’s van mijn hand delen met jullie 🙂 Dus die volgen straks in het betreffende topic.

Maar eerst, wel zo netjes, even wat meer info over mij.

Ik ben van bouwjaar 1983, woonachtig in Weesp (Naast Amsterdam) met mijn, Porsche-gekke, vriendin. We hebben momenteel 2 auto’s.

Een Volkswagen Golf mk2, 1.6 tour:

& een BMW E30 325i touring

Verder ben ik zoals gezegd een hobbymatig fotograaf, ik zou het leuk vinden hier ook wat werk te laten zien 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • :mrgreen: :mrgreen:

Prioriteiten he! Maar hij gaat absoluut omlaag!

8) :respekt:

Deze ook maar eens updaten. Om toch te laten zien dat ik hier nog echt wel eens ben 😛

De Golf mk2 uit m’n startpost is in Juni gestolen 🙁 Gelukkig was/ben ik goed verzekerd, maar dat is dan ook het enige lichtpuntje. Tot op heden niets meer van de auto vernomen 🙁

Daarvoor moest dus een nieuwe daily aangeschaft worden en was een diesel ideaal (1750km/maand)….. Nu is het een 2003 VW Bora 1.9TDi geworden.

130pk – 200.000km – Dealer onderhouden
            Climate control
            Cruise control
            Alarm
            Dimmende binnenspiegel
            Regensensor

Al met al een heerlijke luxe reisauto dus. Welke we vrijwel meteen hebben voorzien van een setje 19″ BBS CH-Motorsport’s

Na aanschaf:

[IMG]http://i60.tinypic.com/104qjdc.jpg[/IMG]

Zo staat ze er nu bij:

[IMG]http://i59.tinypic.com/2w3w2ev.jpg[/IMG]

[IMG]http://i57.tinypic.com/4vsg95.jpg[/IMG]

Samen met de 1974 VW K70 van m’n neef:

🙁 😐 Sorry heren….

PDS

Idd naast Daxmanian. Bij porscheforum :coolness: