Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Lift-Bars
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door porschky.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Wat kost dat Wim?
Ben de garage aan’t upgraden en zat ook met zoiets in m’n hoofd.Deze zijn ideaal, zowel voor te poetsen, aan de remmen te werken.
je kunt eronder zitten op een krukje, en ideaal als de motor er eens uit moet, want alles hangt lekker vrij.Werken perfect, en kun je gewoon met de auto overheen rijden, en ja ook met Porsche.
Hieronder een voorbeeld van de hoogte, en het ideale ervan.
[quote=”WES-RS” post=115776][quote=”Ghost” post=115772]Wat wil je gaan doen aan de auto.[/quote]
Ik denk eronder stofzuigen… 🙄 😆
De eerste omhoog-krik-methode lijkt mij inderdaad ook niet echt stabiel. Ik zou niet graag aan een uitlaat sleuren als ie op 4 van die tandenstokertjes staat. 😕 Iemand die hiervoor een alternatief weet? Ik hoor het ook graag. ;)[/quote]
Ook ja, maar durfde het al niet te schrijven 😆
[quote=”Ghost” post=115772]Wat wil je gaan doen aan de auto.[/quote]
Ik denk eronder stofzuigen… 🙄 😆
De eerste omhoog-krik-methode lijkt mij inderdaad ook niet echt stabiel. Ik zou niet graag aan een uitlaat sleuren als ie op 4 van die tandenstokertjes staat. 😕 Iemand die hiervoor een alternatief weet? Ik hoor het ook graag. 😉
[quote=”Ghost” post=115772]Wat wil je gaan doen aan de auto.[/quote]
Gewoonweg sleutelen, je kent dat wel… smering, bougies, filter… maar ook als er ooit grotere werken zouden dienen te gebeuren zoals versnellingsbak of motor uithalen dien ik met de tools uit de voeten te kunnen. Momenteel werk ik met vier steunen en hydraulische krik, maar wil het in de toekomst wel wat makkelijker maar ook veiliger doen, en ja de hoogte is toch iets wat een rol speelt als je geen twintig meer bent maar toch zelf de handen uit de mouwen wil blijven steken. Vergeet niet…wat je zelf doet, doe je meestal beter :happy: (nu niet gaan schieten hé mannen) 🙂
Zoals ik al schreef “krap aan ruimte” 😀
Daar ik het niet dagelijks zal gebruiken hoeft het ook niet persé nieuw te zijn en ook niet het duurste, maar kwaliteit heeft idd een prijs.Ik vond deze ook op het eerste zicht handig maar nergens kortbij te vinden. Hierbij de sitelink met meer informatie.
Tevens vond ik ook nog onderstaande oplossing.
Ik zit nogal krap in ruimte, daarom op zoek naar compacte oplossingen om de wagen zo hoog mogelijk te krijgen op een eenvoudige en niet te dure manier. Als er mensen zijn die andere opties hebben, ik lees het graag!
Die gebruikte ik vroeger ook om de oldtimer in een hoekje te zetten voor winterslaap.
Nu gebruik ik ze niet meer omdat de P in de winter ook buiten kan/mag 😀De balken in de startpost lijken mij handig, al twijfel ik aan de stabiliteit.
Misschien beter een poetsbrug kopen dan.was net bij een vriend en die had hetvolgende gekocht
http://www.tools.vocor.nl/index.php?item=automovers-12_&action=article&group_id=26&aid=39&lang=NL
Ik heb al veel gezien van materiaal voor Porsche, alleen deze nog niet.
Maar ik denk dat dit gewoon selfmade is. 💡Die steuntjes zijn bij elke autoshop en bouwmarkt te verkrijgen..
die balkjes heb ik nog niet eerder voorbij zien komen….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.