Livingtafel – motorblok

Home Forum Zeverhoekje Livingtafel – motorblok

• Maker
    Discussie

• Number1
    Deelnemer

ik ben op zoek naar een livingtafelke… ik had het idee om een motorblok t enemen en dan daarop een glazen blad te leggen. Naats de vraag of dat zou kunnen is de vraag, welk motorblok?V6 of V8? En indien dat allemaal kan… waar zou ik dan is kunnen te rade gaan?

thx

Dave

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Voor zij die dit willen doordrijven is hier misschien een koopje te doen !

Klik hier om te kijken !!!

[size=59:1ue4m955]-effe ge-edit door Mod zodat het leesbaar is-[/size] 😉

[quote=”RSR”:14sqy05n]928 motorblok kost altijd nog wat geld zeker als ze in goede staat verkeren, Ik weet zelf een liggen met een probleem aan de crucas voor maar liefst 3500 euro. Het kan raar klinken maar ze gaan geld.[/quote]

Dan is een complete 928 kopen misschien een betere optie… heb je ineens enkele zetels voor in je salon 😉

928 motorblok kost altijd nog wat geld zeker als ze in goede staat verkeren, Ik weet zelf een liggen met een probleem aan de crucas voor maar liefst 3500 euro. Het kan raar klinken maar ze gaan geld.

[quote=”Number1″:3hk7wwao]zoiets zoek ik dus…maar waar en waar laten polieren enz…[/quote]

polieren kan je gemakkelijk zelf, eerst met wat waterschuurpapier van grof naar fijn en dan polieren met een schuurpasta, het resultaat hangt af van hoe fijn jezelf te werk gaat 😉

jeremy Clarkson had dit met de V8 van die 928 gedaan…

Of je neemt d Piston van een mamoet tanker, heb je ineens een tafel 😉

zoiets zoek ik dus…maar waar en waar laten polieren enz…
                  Mark… gaan we er is naar op zoek man?

dat kan zeker, het is alleen jammer dat ze zelfs voor een versleten defect niet te redden motorblok met accessoires nog steeds schandalig veel geld vragen… dan kan je beter een oud 928 V8 blok zoeken met het metalen porschelogo bovenop en dat mooi openwerken en polieren…

Anoniem

die eerste vind ik af. Kan dit ook met een oud porsche blok…. zo stillekes wat ideetjes aan het opdoen voor de inrichting van mijn nwe woonst 🙂 )

Hier nog en paar leuke voorbeeldjes

Ik heb nog een v8 liggen van een 928S

denk dat een cilinderblok van een V8 is wat ik zoek
                            iemand eentje op overschot? 🙂

Is dat niet gewoon een porsche blok met een glasplaat erop 🙄
                              Kun je net zo goed (als je ruimte hebt) je auto binnen zetten en daar je drinken op zetten. (wel een bierviltje eronder natuurlijk 😉 ) 😀 8)

[quote=”diet”:25s44hm3]

dit vind ik persoonlijk zeer geslaagd, stond dit jaar op techno classica in Essen

groetjes[/quote]

dit bedoelde ik….:-) )

dit vind ik persoonlijk zeer geslaagd, stond dit jaar op techno classica in Essen

groetjes

kun je kant en klaar zo kopen,
                                    heb daar een site van gezien
                                    maar kan ze niet meer vinden,
                                    koen zal t wel weten…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.