Logo targa of Carrera

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Logo targa of Carrera

• Maker
    Discussie
  • Effe een vraagje of jullie mening, :coolness: ik twijfel om op mijn targa van 1986 op de achterklep(dus motorkap) het logo te plaatsen targa of Carrera? Wat is jullie mening? En staan de beentjes van het logo targa en het logo Carrera even ver uit elkaar :?:ik heb een nieuw logo liggen (targa) maar denk dat het origineel niet geleverd werd met een logo targa achteraan,misschien is het niet mis met het logo targa op het klepje

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Idd “targa” op de rolbeugel.
      Carrera op de motorklep achter op de juiste plek.

XXX

Hop, logo is al gereserveerd 😀 Zulke zaken gaan snel hier hé :happydance:

XXX

Ik heb nog een Carrera logo liggen. Interesse, stuur maar een PM, voor een Forumlid is’t gratis :salut:
          Ben blij dat het gezond verstand gevonden is en dat je er niet Targa achteraan opzet. :happydance:

@dirk bedankt voor de info met de afmetingen :first:

en logo kan je bestellen bij rosepassion :salut:

Hier de juiste plaatsing van het logo op een Carrera 3.2 :salut:

CarreraSchriftzug1160037531.jpg

Het zal dan Carrera worden of niets er op,ik was dus van oordeel dat je targa kon plaatsen zoals op een 993 maar verkeerd gedacht. :hail:
                  Natuurlijk wil ik hem origineel en iets anders is geen optie ,bedankt voor jullie mening :respect2:

Het Carrera logo plaats je 8 cm onder de grille, uiteraard in het midden :mrgreen:
                    Idem als Dopey; iets anders zou ik niet op de motorkap plaatsen.

Ik zou targa laten waar het hoort, beide kanten van de rolbeugel toch? Achteraan kan je Carrera zetten, bij mijn ’88 zat de optie weglaten logo dus dat laat ik dan maar zo….stoort ook niet. Met Targa achterop wordt het m.i. een kermiskar . :think: 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.