luchtfilter

• Maker
    Discussie
  • bestaat er zo iets als een sportluchtfilter voor in de 993 of zit deze al in het soundpakket, anders zit hij er al in 😉

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • [quote=”porsche914orange”:1ld5m4bz]bestaat er zo iets als een sportluchtfilter voor in de 993 of zit deze al in het soundpakket, anders zit hij er al in 😉 [/quote]

Dat bestaat idd, je kan dat nieuw kopen +/- 93 € nieuw.
      Tip: haal gewoon je deksel van je luchtfilter af, kuis de binnenkant af en je ziet overal de markeringen staan waar je met een boor van 4 de gaatjes moet boren. Vervolgens daarna een K&N luchtfilter (96 €) erin.
      Resultaat: iets zwaarder geluid en je motor reageert volgens mij iets rapper vanaf het moment je de gaspedaal indrukt
      Heb het pas zelf bij de mijne gedaan en ben heel tevreden ervan.
      Verwacht wel niet het geluid van een sportuitlaat.

groeten

PS als je wil mail ik wel wat foto’s door van zo’n orgineel luchtfilter behuizing door.

[quote=”porsche914orange”:avna4xe5]ja idd kan goed zijn, mijn pa toch heb je dan gezien.
        Zoveel oranje 914’tjes rijden er niet rond hé 😉
        Hij zag er waarschijnlijk niet uit, kwam van garage om 4 nieuwe injectoren in te steken, was maar ene stuk, dus toch alle 4 gedaan.
        Vind het persoonlijk beetje gevaarlijk om met een injector te rijden die beetje lekt niet? 😉 [/quote]

Idd het was een iets oudere man aan het stuur 😉

Er bestaat idd een apparte sportluchtfilter.
          Ik weet niet of die in het soundpakket steekt , maar dat is snel gecontroleerd.
          Even filterbehuizing open doen en kijken 😉

ja idd kan goed zijn, mijn pa toch heb je dan gezien.
            Zoveel oranje 914’tjes rijden er niet rond hé 😉
            Hij zag er waarschijnlijk niet uit, kwam van garage om 4 nieuwe injectoren in te steken, was maar ene stuk, dus toch alle 4 gedaan.
            Vind het persoonlijk beetje gevaarlijk om met een injector te rijden die beetje lekt niet? 😉

@ porscheorange914.
              Klopt het dat ik je vandaag voorbij heb zien “snorren “op de brugse ring ?

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.