Mag het iets meer zijn?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Mag het iets meer zijn?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Mooie upgrade top mooi gedaan

a touch of class !

ken

mooi
          hopelijk hoef je hem niet vaak te gebruiken!

wow knap gedaan

Cool!

Dit noem ik nog eens een Porsche-waardige upgrade.
              Kan Porsche nog van leren… 😉

Complimenten!

De band is niet overgezet, ik heb een occasieband gekocht en deze er laten optrekken. Het was niet makkelijk maar veel vet en veel WD40 er op, en dan voorzichtig de bandenmachine laten draaien, met dank aan mijn bandenboer.

Indien iemand interesse heeft, ik moest de velgen met de twee kopen en heb dus nog ééntje op overschot. Betreft een replica Fuchs van het Zwitserse Maxilite, 6J / 15. Volgens hun website zijn ze in deze kleurstelling niet meer te krijgen.

Goed gezien , gaf dat geen probleem om die band over te zetten op de Fuchs velg ?

Als die Bladerunner iets doet, doet ’em goed he!!!

ziet er ferm uit.

Nieuwe reservebanden zijn niet te verkrijgen of je moet ze bij een OPC bestellen, samen met de stalen velg, +/- 450 euro. Deze band heb ik gevonden bij Van Kessel en de Fuchs op Ebay. Ik moest er wel twee tegelijk kopen.

Mijn originele velg en band ligt in de kelder bij de rest van de originele stukken.

Ik wist het hé.
                          Toen je vroeg achter die smalle Fuchs 🙂
                          Ziet er mooi uit Luc.
                          Heb je een nieuwe band gebruikt of de oude?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.