Mag ik jullie jaloers maken ?

Home Forum Zeverhoekje Mag ik jullie jaloers maken ?

• Maker
    Discussie
  • Kijk ne keer wat mijn schoonmoeder voor mij heeft laten maken… 😀

IMG_8988.jpg

IMG_8989.jpg

IMG_8990.jpg

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • @Vonheist: net daarom, als compensatie voor het verbrande rubber 🙂

Knap zo een schoonmoeder wil ik ook :mrgreen: :first:

@Akai: ik weet nu of je dat nog wel wil nu ze een burn-out met jouw bolide heeft gemaakt !

Ik heb verschillende klanten die dat doen 3D printen, als je het bij een gewone “font” houd valt de prijs nog mee, als je echt met CAD ontwerp af komt beginnen bij hun de prijs van +- 500 excl. BTW 🙄

In Antwerpen stad vind je ook zo firma die zich daarmee bezig houd met 3D printing. Wel leuk idee :applaus:

Ive

Da’s nu eens een schoonmoeder om te koesteren :respect2:
                Héél knap en origineel
                Zou ook zo’n presse-papiers willen 🙂

Da’s de max Frederik, uw schoonmoeder mag dit gerust na de testrit ook in de koffer leggen 🙂

Top secret uiteraard !

Deze mannen delen mijn geheim: http://www.deltarocket.com

Eventjes ‘langs de neus weg’ gevraagd hoeveel ze betaald heeft… ongeveer 120 (zegt ze mij toch 😉 )

[quote=”Jordy” post=191707]Mooi! Das nog eens een kado van een schoonmoeder! Weet je ook waar ze die laten maken heeft of geeft ze haar bron niet prijs? :what: ;)[/quote]

+1

:up: schoonmoeder…. :applaus:

Mooi! Das nog eens een kado van een schoonmoeder! Weet je ook waar ze die laten maken heeft of geeft ze haar bron niet prijs? :what: 😉

3D printer ?
                            Zeer leuk :up:

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.