Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche filmpjes › Man bijt Hond
- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 3 maanden geleden door SidewindR.
-
MakerDiscussie
-
8 oktober 2007 om 20:22
Ik kom straks met de P in Man bijt Hond op tv één 😛 Om 19u40, dus binnen een goe uur al !
Dit naar aanleiding van Justine Henin die afgelopen weekend een nieuwe turbo cabrio gewonnen heeft… en ze wouden laten zien dat een P geen vrouwenwagen is => onpraktisch, geen bagageruimte, teveel vermogen, tricky wagen, etc… Ze legden de antwoorden soms een beetje in mijn mond en ik hoop dat het niet té erg gaat overkomen allemaal… want die mannen kunnen plakken en knippen zoveel ze willen natuurlijk… ik juist wél graag vrouwen die met Porsche rijden 😛 twisted:
We zullen wel zien hé, toch weer een ervaring rijker … heb hier enkele leuke foto’s terwijl die mannen bezig zijn, maar ik kan niet inloggen op mijn FTP account 😥 Zal voor later zijn…
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Steven964″:39ibvmol]
Enkele jaren terug kwam “een liefde” mij eens aan het werk ophalen voor lunch… en met wat reeds ze ? Ojaa een zwarte 964 en zelf is ze fel blond, ge kunt u inbeelden wat een indruk dit heeft nagelaten op mij 😯 8) Dat zijn pas vrouwen 😛
[/quote]Oehlalalaaaaa dat kan ik me idd inbeelden!!! 😯 😀 wink:
Ge moet jullie zo niet opwinden 😀 P
Enkele jaren terug kwam “een liefde” mij eens aan het werk ophalen voor lunch… en met wat reeds ze ? Ojaa een zwarte 964 en zelf is ze fel blond, ge kunt u inbeelden wat een indruk dit heeft nagelaten op mij 😯 8) Dat zijn pas vrouwen 😛
😛
😛
😛
😛
😛
😛
😛
Nu ff terug dat beeld uit mijne kop zetten zodat ik kan verder werken 😆
Mijn vrouw rijdt ook zeer graag met de 964, een handgeschakelde.
Ook met de S kon ze goed uit de voeten..;Dus echt gelul dat Porsches niet voor vrouwen zijn!
Weet dat de allereerste klant van Porsche een vrouw was!
wat de vrouwtjes en Porsches betreft; soms kan de man natuurlijk zelf een handje toesteken om die samenwerking wat te vergemakkelijken… Ik heb mijn eerste (2e hands)Porsche, een 964 C2, speciaal in Tiptronic uitvoering gekocht omdat mijn toenmalige vriendin het niet zag zitten om met een handgeschakelde versie te rijden… waarschijnlijk een beetje bang gemaakt over al die verhalen over ‘onhandelbare, brute wagens’ en ‘rare Keverpedalen die op de vloer staan’ en dergelijke (ze reed perfect met haar eigen handgeschakelde auto)
Eens ons madam echter gewoon was om met die wagen te rijden, was elk excuus goed om met die wagen weg te zijn… en ik denk dat zowat al haar vriendinnen ook wel eens meegeweest zijn op stap…
Dus Porsches enkel voor mannen? my ass
(nu, wat het betalen van die Porsches betreft… 😉 )
Als je het perse wil zien kan je de mannen van Woestijnvis misschien eens contacteren : Nick Verhoeven – nick.verhoeven@woestijnvis.be
Maar … Je mist echt niets met het niet gezien te hebben hoor … Don’t worry!Bij Koen moet het zijn: Man bijt honden 😀
Nergens beschikbaar het filmpje? Ben eigenlijk wel curieus…
Mij hadden ze ook gebeld doch vanwege mijn werk kon ik niet beschikbaar zijn.
Dat is al de tweede keer dat man bijt hond me contacteerd en het niets geworden isMaakt zijn uitspraken nog erger!
Geen enkele instructeur zou zich aan dergelijke uitspraken wagen
of hij moest een “vrouwenhaterige” gay zijn…
En die kans is bijzonder klein, de homo’s die ik ken zijn allemaal
beste vriendjes met de madammen…J
[quote=”sunshine”:1iotyqd7]weet iemand mischien wie dat die andere porsche rijder is ❓ ❓ ❓
want denk dat die man een van deze dagen probleemen met mijn vrouw gaat hebben die rijd ook regelmatig met de 965 en heeft daarvoor geen te korte armen of benen 😉
anders steven proficiat je heb je naald goed uit de hooiberg gehaald 8) 8) 8) [/quote]Die man is Gino mariman(kweet nie oe dajet schrijft).
Hij is lid van PCT van beroep is hij rij-instructeuris wel simphatieke gast, heb hem al 2 keer ontmoet
Dan moet je weten dat Justin hare TT die ze op een andere wedstrijd heeft gewonnen, bij François Duval in de garage staat (lees in de weg staat) Binnenkort dus 2 stuks… als er iemand interesse heeft, stuur maar een mailtje en ik stuur zijn gegevens…
Als de TT er nog lang staat, gaat hij er binnenkort enkele scheve bochten mee (proberen) recht te trekken….
gr
JWaarom Justine Henin voor de Porsche kiest?
Misschien niet de juiste auto voor haar, wie zal het zeggen, maar ondertussen heeft ze toch weer een mooi bedrag op haar rekening staan !
Interessant artikel :
Waarom Justine Henin voor de Porsche kiest
911 Turbo Cabrio van 154.638 euro of prijzengeld van 70.000 euroJustine Henin verkoos na ampel beraad de Porsche boven het prijzengeld in Stuttgart, maar dat betekent niet per se dat de knalgele bolide straks opduikt in het Monegaskische straatbeeld. Tennissers zijn na hun uren immers ook autohandelaars.
Als winnares van de Porsche Tennis Grand Prix in Stuttgart had Justine Henin de keuze. Of het prijzengeld (70.000 euro) meegraaien of de Porsche. Dit keer een 911 Turbo cabrio, waarde 154.638 euro. ‘Ik moet er even over nadenken’, stelde Henin meteen na haar zege, geheel en al begrijpelijk.
Leuke bijverdienste
Uit Stuttgart kwam gisteren het bericht dat Henin voor de Porsche had gekozen. Terwijl ze thuis al een exemplaar heeft staan. Justine placht zich voort te bewegen in een (ook gewonnen) Cayenne (de 4×4 van Porsche), maar die werd vorig jaar ingeruild voor een Cayman (sportwagen), vertelde Pierre-Yves Hardenne toen hij nog meneer Henin was. Terwijl de mare gaat dat de eerste vier of zes reekshoofden in Stuttgart sowieso een Porsche krijgen toegestopt bij wijze van startgeld. Maar de méeste topspeelsters rijden al Porsche. Porsche was immers ook sponsor van de vrouwentour. Toch opteerden in de dertigjarige geschiedenis van de Porsche Tennis Grand Prix slechts twee winnaars – onder wie Kim Clijsters – niet voor de auto. Reden? Er zit een leuke bijverdienste in.
‘Als Justine Henin beslist de auto ter plekke te verkopen, moet ze misschien 10.000 euro toegeven op de cataloguswaarde’, verklaart de woordvoerder van Porsche in België. ‘Ze kan er ook zes maanden mee rijden en hem dan verkopen. Maar dan moet hij eerst worden uitgevoerd en ingeschreven. Tenzij Porsche AG een identiek exemplaar in Monaco levert. Het zou kunnen, maar de meeste wagens die worden gewonnen, worden ter plekke verkocht. Ik spreek uit ervaring. Ik was voorheen verantwoordelijk voor de Audi Equestrian Masters in Brussel. Daar kreeg de winnaar ook een auto. Wel, de kandidaat-kopers stonden in de rij.’
Nieuwste model
Henin had dan nog geluk. De prijs in Stuttgart durft al wel eens een vulgaire Boxster te zijn, die niet eens 50.000 euro kost. Porsche zet immers altijd zijn nieuwste model in de schijnwerpers. Dan wil een mens al eens voor de centen gaan. Maar dit jaar werd het op één na duurste model van het Porsche-gamma weggeschonken.
‘154.638 euro voor de basisversie’, klinkt het nog bij Porsche België. ‘En hij staat nog maar net een maand in de Belgische showrooms.’ Met andere woorden: het zal niet aan gegadigden hebben ontbroken. Want wie in die prijsklasse zijn inkopen doet, heeft door de bank genomen ook weinig geduld.
Bijna 70.000 euro in prijzengeld tegenover ruim 150.000 euro voor de Porsche. Trek er nog 10.000 euro waardeverlies af. En twintig procent taksen, maar dat geldt ook voor de centen. De rekening is snel gemaakt.
Walter Wauters
bron : http://www.Nieuwsblad.be
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.