Matter stickers, OEM details….. rolbeugel 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Matter stickers, OEM details….. rolbeugel 964

• Maker
    Discussie
  • Weet er toevallig iemand waar je zulke stickers kan treffen, vinden, kopen en of laten maken? Ze zijn niet meer te koop, vanwege niet meer bestaande firma, opgegaan in “Safety devices” (firma). Via een PDF file is het wel mogelijk vernam ik eens, enkel met de originele pdf kan je blijkbaar werken. Het beste dat ik vind online zijn onderstaande om mee verder te werken. Het zou om een klein mini projectje gaan.

Indien iemand zulks ergens in een schuif heeft liggen, en nutteloos voor hem zijn, mag natuurlijk ook antwoorden ; )

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • OOit heb ik eens stickers willen laten maken van “Team Schirmer” Ik verkreeg de originele PDF van Schirmer zelf na wat mail verkeer. Enkel voor mezelf natuurlijk, dat was de deal. Die ik nog steeds niet geschonden heb. Betrof toen voor een lap stickers 50 Euro meen ik. Dus veel stickers over. Wat zou jouw prijs zijn?

Thx BCC :up: maar alleen al door de opmaak van het bestand gaat deze sticker te kostelijk worden, omdat het maar om 1 exemplaar gaat….:roll:

Maar doet onze forummer “Wing” dat niet ? Vraag het aan hem ipv aan die Polen !

Eens kijken bij carbone in Polen . Die maken nogal veel stickers na.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.