Me even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Me even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Ik ben Philippe,

Ikzelf heb (nog) geen Porsche, maar hoop op een dag me er eentje te kunnen kopen.

Voorlopig hou ik me bezig met het fotograferen ervan 😀
    Dit in op evenementen en races en aventoe een photo-shoot.

Zo heb ik onlangs het genoegen gehad om mijn all time favorite Porsche te mogen/kunnen fotograferen. De 911 GT1! 😯 😀 Wat een geweldige ervaring!

Ik weet niet goed wat ik nog moet neerpennen hier, dus als je nog vragen zou hebben? Vuur ze maar af 😉

groetjes,

Philippe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Geweldigen humor mannen 😉

om te fotograferen? Of om mee te rijden? 😈 😉 😆

Welkom by the way!!

Welkom Philippe,

genoeg lekkers op dit forum om foto’s van te maken.
          Auto’s, echtgenotes/vriendinnen/minaressen, …

Ge gaat niet weten waar eerst te beginnen! 🙂

Welkom.

Welkom philippe !

Anoniem

911-lover schrijft:

Ikzelf heb er nog geen kunnen maken , maar ik denk dat ik er HIER voldoende heb 😉

Die had ik allemaal al wel een 10 tal keer gezien 😀
              Ik zou eens willen zien het het juist binnenin allemaal in elkaar zit.
              Ik heb iemand horen vertellen dat de achterband eruit gaat en er iets in de plaats komt zoals in de gt3.

@ Funny, het zal de oranje worden enkel nog twijfel over metallic of niet.

Anoniem

Welkom Philippe, blijkbaar iemand die zijn vrienden weet te kiezen 8) mooie foto’s

Anoniem

En William ben je er al uit welk kleur ? 😉 😉

Ikzelf heb er nog geen kunnen maken , maar ik denk dat ik er HIER voldoende heb 😉

Anoniem

Misschien hier ook even gebruik van maken, ik neem enkel slechte foto’s 🙁
                      Heeft er iemand van jullie foto’s van de Singer Porsche’s?
                      Zoek nog enkele details, wil misschien mijn Turbo hiernaar ombouwen.
                      Verder nog welkom gewenst van hieruit 😀

Ook van hieruit van harte welkom geheten .
                        Ik doe ook graag fotootjes trekken op alles wat maar met wagens te maken heeft .
                        Een gemeenschappelijke hobby dus .
                        Btw : mooie foto’s van mijn lievelingsporsche

welkom
                          zeer mooie foto’s
                          en kom maar foto’s maken op RLC in limburg (zie andere post)
                          Groet
                          Jorgen

welgekomen,

mooie fotos!

Anoniem

Welkom ,

Van mooie foto’s kunnen we steeds genieten .
                              Afgelopen zondag had je er moeten bij zijn 😉 .
                              Je kon heel wat mooie foto’s maken van verschillende types Porsches. Ook van een GT? (neen geen GT1).

Thx! 😀

Ik zal nog meer dan genoeg foto’s hier posten op het forum 😉

Ondertussen staan de foto’s van de 911 GT1 bij de foto’s.
                                Heb er ook van de Carrera GT van Raes Racing op gezet 😈

Wim

Welkom op het forum Philippe, en maak maar veel mooie foto’s, kunnen wij er ook van genieten. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.