meer flitspalen

Home Forum Zeverhoekje meer flitspalen

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • ebben ze in olland al een tijdje op de snelwegen
      kloterij is dat iedereen krampachtig op zijn kilometriek zit te gapen en niet meer op de weg let

daar doen ze dan wel enkel traject meting, en flitsen die bakken niet
      hebben ze eentje tussen Rdam-Denhaag
      en op de ring, ik vlamde gewoon volle petrol door 1e poortje, afrit , via airport, de terug derop richting denhaag, en volle petrol door 2e poortje van 2e traject…
      geen enkele ticket gekregen 😀

trouwens, ook het radionieuws gehoord waar dienen eikel van verkeer voor Brussel fier over zijn nieuwe digitale flitstoestellen kwam praten? Er werd zeeeeer weinig aandacht besteed aan een klein detail dat hij vermelde toen men vroeg waarom ze zo speciaal waren; namelijk dat “ze ook de gemiddelde snelheid kunnen berekenen”!!! En dat zijn dus de grootste smeerlapperijen; ze nemen digitaal een foto van ALLE nummerplaten die op een bepaalde plaats passeren, en wat verder nemen ze wederom een foto van alle nummerplaten, en berekent de computer van al die platen de gemiddelde snelheid die ze gereden hebben op dat traject! Dus als de gemiddelde snelheid wat te snel ligt; lap: boete. Dus het helpt geen fluit meer van op de rem te gaan staan als je een toestel ziet… Big brother is watching… and getting bloody rich in the proces!! 👿 👿 👿

Anoniem

Is waar, na verloop van tijd weet je ze trouwens staan op de wegen waar je regelmatig rijdt…

liever vaste flitspalen dan occasionele struikrovers in de middenberm
            vaste shit staat gewoon op de gps, struikrovers niet

Rapper rijden dan 120 ook niet

radardetectoren mogen in België niet 😆 😉

Ik heb het gisteren ook gezien in het nieuws amaai echt niet meer te doen, ze willen ons kapot denk ik. Ik vrees dat de verkoop van radar controle zal toenemen.
                  Hierbij dus de link 😉 http://www.radarshop.com/

hoe zeer het maagzuur bij me opkomt als ik het woord ‘flitspaal’ hoor, toch kan ik er iets meer mee leven dat men een flitspaal zet op een autostrade (doorgaans iets zichtbaarder opgesteld, en je mag tenminste al 120 rijden), dan dat ze weer eens staan te flitsen in een zone 30… met geen enkele school in de buurt en op een plaats waar je vroeger een ‘heer in het verkeer’ was als je er 50 reed… (en nu vanaf 51 je rijbewijs kan kwijt zijn)…

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.