Meest zeldzame Porsche onderdelen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Meest zeldzame Porsche onderdelen

• Maker
    Discussie
  • Ideetje van een ander forum..Lijkt me wel eens leuk om zo een topic te starten, dus vandaar

Welke zijn de meest zeldzame onderdelen uit jouw collectie ? Post ze hier.
    Zelf heb ik bijna niets, dus kan spijtig genoeg geen collectie posten hier..

Groeten T

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
    • bagagerekje voor mijn 356 BT6 recente gekocht

verder alle onderdelen voor deze

Stefan

die gast niet teveel op zijn woord geloven
        zijn parts zijn niet altijd zo zeldzaam of origineel, en in sommige gevallen puur voor ripoff geprijst

heeft een 10000 toerenteller , geprijst aan 1700 euro
        nu ja, zoeentje had ik ook, is 400 euro waard, tops

dit is een gewone sport tach, die door de fabriek geleverd werd aan private teams, en dus geen redline, omdat die afhing van de motor van de auto waar de klok in moest.. die dingen zijn bijlange niet zo zeldzaam

de echte dure 10 000 rpm RSR tachs, die hebben een redline van de fabriek af

lol, als ik die allemaal had, dan had ik best genoeg kunnen lospeuteren via ebay om er een proper 911je mee te betalen 😀

Spijtig Stijn, ‘k had anders wel interesse in verschillende onderdelen :mrgreen:

vroege deurbakken in goede staat
                S trim voor vroege 911’s, niet repro
                stalen S spoilers voor
                aluminium achterklep, vroege 911S
                deep dish 6j early fuchs
                originele vroege sport recaro’s
                S MFI kleppen en pompen, E begint ook al te tellen
                centerlube nokkenassen/ketting huizen
                906 twincam nokkenas huizen en tandwiel ipv kettinghuizen
                originele R neusvleugels
                15x11J RSR fuchs
                RSR twinplug distributors

ooops, ik had mislezen, dacht dat de vraag was, wat zijn de meest zeldzame, maar ‘t was wat je hebt… kheb dus niks van bovenstaande , lol

[quote=”porsche914orange”:27pby237]nog wat specifieker, wat bedoel je, uit miniatuur of gwn alles wat met porsche te maken heeft?[/quote]
                  Onderdelen van echte porsches, schaal 1:1 🙂

nog wat specifieker, wat bedoel je, uit miniatuur of gwn alles wat met porsche te maken heeft?

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.