Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

• Maker
    Discussie
  • Mannen!

Sommige hebben het al gelezen in mijn portfolio topic. Ik zou graag een meeting en fotoshoot organiseren in de Antwerpse Haven. Wanneer dit zou doorgaan, is nog nader te bepalen.

Ikzelf dacht aan zondag 18 of 25 augustus. Omdat dat niet over iedereen zal passen, zou ik willen vragen van een lijstje op te stellen met welke datum voor u past.

De shoot gaat dus door in de Antwerpse haven op een nader te bepalen datum. In de haven zelf zijn toffe banen om zorgeloos de beentjes van de P’s te strekken.

Afspreekpunt: 18/25 augustus – Decathlon dakparking Noorderlaand 57 Antwerpen – 13u30

Lijstje met datum:

– Momenol – 18 en 25
    – WES-RS – 18/25
    – zimmermann – 18
    – Hellraiser – 18
    – Mikey – 18

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 176)
  • XXX

LOL, wacht maar ‘k zie u zondag wel :happydance:
      Hou mijn plekje vrij op die blauwe parkeerstrook :coolness:

Zegt iemand die in theorie op de gehandicaptenparking woont :mrgreen: :happy:

XXX

Antwerpen hé, ‘t zal regenen op de rest, de parking dus, gelijk Sint-Niklaas 😈

overwegend droog is voor mij al genoeg :mrgreen:

Ziet er idd niet zo goed uit 😐

[quote=”KMI”]Morgen blijft het overwegend droog met bewolkte perioden en nu en dan ook zon. Richting Ardennen is er meer zon. De maxima liggen tussen 21 of 22 graden aan de kust alsook in de Ardennen en 24 graden in Kempen. In de loop van zaterdagnacht trekt een regen- en buienzone over ons land. [/quote]

8)

– Momenol – 18 en 25
                  – WES-RS – 18/25
                  – zimmermann – 18
                  – Hellraiser – 18
                  – Mikey – 18
                  – Benny996 – 18
                  – Funny – 18
                  – S2 – 18
                  – joebarreke – 18
                  – 993 – 18
                  – carbonman – 18
                  – Chip – 18
                  – SL33PY – 18
                  – Peter_Targa_84

XXX

Voila, ‘t is beslist! Het moet doorgaan :what: . Heb plaats gemaakt in mijn agenda 😛
                    Ik ben erbij, ik ben erbij , ik ben erbij ….. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Boah, voor ‘t zelfde geld een kleine bui in de voormiddag en blijft het een
                      ganse namiddag droog 🙂

Mijn elfje heeft geen watervrees hoor, de 914 van m’n kameraad daarentegen,
                      vindt het veel te veel werk om alle hoeken dan terug af te drogen waar het
                      water blijft instaan :mrgreen:

Inderdaad. 13u30 aan de bovenkant van de Decathlon op de Noorderlaan.
                        Als het nu echt slecht weer moest zijn en regen om 11u of zo, dan blaas ik het wel af.
                        Dan wordt het de week erop. Dus hou dit topic zeker nog in de gaten.

XXX

Weeral gemist… de eerste post vermeld 13:30u boven de Decathlon.
                          Ja man da’s een reinst klankkast daar :up:
                          De cinemaliefhebbers gaan peinzen dat het opnames gaan zijn voor ‘Furious 911’ :popcorn:

XXX

Volgens accuweather: kans op een paar buien maar wel 22° :geek:
                            Lijkt me een perfect weertje.
                            Waar gaan we juist afspreken, uur plaats?? :relaxman:

voorlopig ziet het weer voor het weekend er niet echt schitterend uit, hopelijk waait het nat allemaal wat sneller over

Als ik mijn plannen kan wijzigen kom ik ook. :happydance:

Ziet er al een mooie groep uit.
                                  Ik hou het nog even in beraad 😳
                                  De vlottentocht hier is ook steeds de moeite :happy: echter alle jaren een beetje hetzelfde.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.