Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

• Maker
    Discussie
  • Mannen!

Sommige hebben het al gelezen in mijn portfolio topic. Ik zou graag een meeting en fotoshoot organiseren in de Antwerpse Haven. Wanneer dit zou doorgaan, is nog nader te bepalen.

Ikzelf dacht aan zondag 18 of 25 augustus. Omdat dat niet over iedereen zal passen, zou ik willen vragen van een lijstje op te stellen met welke datum voor u past.

De shoot gaat dus door in de Antwerpse haven op een nader te bepalen datum. In de haven zelf zijn toffe banen om zorgeloos de beentjes van de P’s te strekken.

Afspreekpunt: 18/25 augustus – Decathlon dakparking Noorderlaand 57 Antwerpen – 13u30

Lijstje met datum:

– Momenol – 18 en 25
    – WES-RS – 18/25
    – zimmermann – 18
    – Hellraiser – 18
    – Mikey – 18

11 reacties aan het bekijken - 166 tot 176 (van in totaal 176)
    • [quote=”benny996″ post=139035]18 aug kan maar dan geen fotoshoot van de 997 (facelift is dan nog niet klaar)

25 aug komt voor mij dus beter uit;;[/quote]

Komen met een andere P dan he :happydance:

18 aug kan maar dan geen fotoshoot van de 997 (facelift is dan nog niet klaar)

25 aug komt voor mij dus beter uit;;

Jammer snoer. 🙁

Mikey: fotoalbum aan het maken? :mrgreen:

16 en 18 aug :engeltje:

18 augustus 😥 😥 :bounce:

:up:

Komaan leden, allemaal massaal verlof nemen, vlaai bij de bomma afzeggen, vrouw teleurstellen om te gaan winkelen,…
                Porsche poetsen en naar A’pen! :coolness:

Zoals het er nu naar uitziet, zal het 18 augustus worden 😀

Voor mij past ook elke dag in het weekend deze maand 😀

18 aug zal ik er zijn . :drink: :driver:

[quote=”WES-RS” post=138981]Voor mij past elke dag, zolang het weer mooi is. 😉

Nogmaals bedankt voor het aanbod. Ik vind het super! :applaus:[/quote]

Oke, dan past ik het aan in het lijstje:

Momenol – 18/25
                        WES-RS – 18/25

Voor mij past elke dag, zolang het weer mooi is. 😉

Nogmaals bedankt voor het aanbod. Ik vind het super! :applaus:

11 reacties aan het bekijken - 166 tot 176 (van in totaal 176)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.