Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

Home Forum Porsche Uitstappen Meeting/Fotoshoot Antwerpse haven

• Maker
    Discussie
  • Mannen!

Sommige hebben het al gelezen in mijn portfolio topic. Ik zou graag een meeting en fotoshoot organiseren in de Antwerpse Haven. Wanneer dit zou doorgaan, is nog nader te bepalen.

Ikzelf dacht aan zondag 18 of 25 augustus. Omdat dat niet over iedereen zal passen, zou ik willen vragen van een lijstje op te stellen met welke datum voor u past.

De shoot gaat dus door in de Antwerpse haven op een nader te bepalen datum. In de haven zelf zijn toffe banen om zorgeloos de beentjes van de P’s te strekken.

Afspreekpunt: 18/25 augustus – Decathlon dakparking Noorderlaand 57 Antwerpen – 13u30

Lijstje met datum:

– Momenol – 18 en 25
    – WES-RS – 18/25
    – zimmermann – 18
    – Hellraiser – 18
    – Mikey – 18

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 176)
  • XXX

Zut, zit in Italië maar ‘k zal aan jullie denken hé, is dat ook goed :coolness:

[quote=”TRIUMPH1″ post=140024]Iedere tweede zondag van de maand is het tussen 10 en 12 cars en coffee in Kontich waar mooie wagens te zien zijn;het zou misschien eens tof zijn moesten we daar eens met een aantal Porsches aanwezig zijn;Nu is het 8 september,en in de namiddag is het elegance concour in Wijnegem(Belvedere)gr j[/quote]

Zijn er zeker bij :drink:

mooi hoor :respect2: :applaus:

:drink: :respect2:

XXX

Nice, me like :driver:

:up: Maat, ik betaal u de volgende keer een dikke pint !

Alle foto’s staan online nu. Het zijn er 59 geworden.

Ze zijn te bekijken op onderstaande link:

IMG_8607

De beste ga ik hieronder nog eens posten.

op het kerkplein in Kontich;dus allen daarheen zou plezant zijn want gewoonlijk ben ik daar als enige Porsche rijder!! 😀

Waar in Kontich?
                      Denk dat ik eens ga kijken, en nadien naar Wijnegem.

Iedere tweede zondag van de maand is het tussen 10 en 12 cars en coffee in Kontich waar mooie wagens te zien zijn;het zou misschien eens tof zijn moesten we daar eens met een aantal Porsches aanwezig zijn;Nu is het 8 september,en in de namiddag is het elegance concour in Wijnegem(Belvedere)gr j

Een meeting/fotoshoot in Antwerpen en gemist 😥 Nu was er eindelijk eens in in deze regio te doen :applaus: Want ik lees en hoor veel over zaken in O- en W-Vlaanderen maar nooit Brabant of Antwerpen 🙁 Is dit de reden waarom er hier zoveel “buurtbewoners” afwezig zijn ❓ Dagelijks rijden hier tientallen mooie porsches rond maar geen enkele zit op het forum :bounce:

In ieder geval een mooi initiatief en een volgende keer ga ik proberen er ook bij te zijn. Meetings in de provincies Brabant en Antwerpen zijn steeds welkom ❗

@Mark je maakt me benieuwd 😆

+1Mush dat rubber van die spoiler is nu niet iets dat een wow-gevoel opwekt .
                              Persoonlijk vind ik dat de lijnen en zijn dikke kont van een 4S beter uitkomen met de spoiler naar beneden . 😳 😉

@Mush Zoals vroeger de turbospoiler zekers :engeltje:

Of is Porsche slimmer geworden met de jaren :think:

Leuke foto’s moet ik zeggen, TOP :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.