Mein ’78 Sc project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mein ’78 Sc project

• Maker
    Discussie
  • Na redelijk lang zoeken heb ik mijn ideale basis vo mijn projekt gevonde,is een US’78 SC :-p
    Er sta tamelijk wa op planing,fun kan beginnen :-p

DSC06532.JPG

11.11.2011f.jpg

12.11.2011.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 97)
  • Wim

Ziet er erg goed uit :up:

supergave coole wagen :respekt:

Bruut :coolness:

Nu nog 5cm zakken :lekker:

Super Zipper, mooie velgen ook, :drink:

maaruh je had er (net als ik) ogenschijnlijk nog een bandenmaatje breder onder kunnen gooien!! :coolness:

prachtig resultaat, je kan beginnen genieten :driver: :respekt:

XXX

Stan super, proficiat :up:

eindelijk zijn nieuwsloefjes :relaxman:
                  DSC08434.jpg

DSC08435.jpg

DSC08436.jpg

nog wawerk aan ,maar idee waar ik naartoe begint er op te trekken :p

@Peter,normaal hoop ik nog 1.5 cm te kunne zakken,maar eerst zien hoe de set komt als de auto terug op grond staat,en ben nog erg aan twijfelen welk bilstein’s eronder te steken ?voorkeur zou naar bisltein street of club sport :think: maar de welke weet ik ni goe

@john beton,banden van mijn daily kosten meer dan voor de oldie :p 215/30/20 zijn wel wa duurder dan 17ers :p

zoals gette zegt,ze zijn op maat gemaakt,en al van september besteld :wtf:

het zijn 8,5 en 10×17 tot op uiterste naar binne gebracht,dus op 5tal mm’s van binnekanten,tword dus spannend vooral vanachter :coolness: dees w-end band op steken om te proberen :what:

en nu moeten ze nog is binne om CNC de gaten perfect uit te frezen voor de bouten :bounce:

hoop dat metingen juist zijn,anders word er weeral demonteren en ander binnering bestellen :geek:

@Ghost
                        ,velgen ruste ni op balken ,gewoon brug laten zakken tgn de balken om idee al te geven :p

Hier se, de wielen waar men 5 jaar op moet wachten :sarcastisch
                          De banden heeft hij al, die staan nog op de Cup velgen.

*luv zeer mooi
                            nu die prijs van de banden :bounce:

Mooi :up:
                              Wel opletten met de wielen zo op de grond te laten rusten.
                              Ikzelf heb er zo eentje ovaal gekregen enkele jaren geleden 😳
                              Was ook om even te testen of ze al dan niet buiten het spatbord kwamen.

:censored: :respect2: :respect2: :respect2:

Prachtige wielen!!! :respekt:
                                  Uitkijken bij het parkeren :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.