Mein ’78 Sc project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mein ’78 Sc project

• Maker
    Discussie
  • Na redelijk lang zoeken heb ik mijn ideale basis vo mijn projekt gevonde,is een US’78 SC :-p
    Er sta tamelijk wa op planing,fun kan beginnen :-p

DSC06532.JPG

11.11.2011f.jpg

12.11.2011.JPG

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 97)
  • Wim

Ik weet niet of er koppelstukken voor zijn, en zou een oplossing zijn.
      Maar waarschijnlijk hebt je de verkeerde leiding besteld. 💡

DSC08412.JPG

dwars balk vernieuwd,en zeer blij om,want twas niet een klein scheur 😯 gewoon al met losmaken van directie brak hem gewoon in 2 🙄

DSC08411.JPG

naftleidingen vernieuwd zowel aanvoer als retour waren serieus poreus en 1 zelf die lekte :puke:

tging alemaal tamelijk goe, tot conclusie gekomen dat ik een koppelingstuk nodig heb om het stuk retour leiding die uit chassis en motorcompartiment wou aansluiten,was lijkbaar origineel op de auto ander maat,iemand ervaring ermee,of waar ik zo een snelkoppeling kan vinden??

@patrick,da weet ik ook wel,da maakt mij ni uit,maar bij het vervangen van naftpomp nog een mooi surprise gevonden,en daar durf ik niemeer mee rijde ruzie want mijn allerleiding lektredelijk wa naft en da risico wil ik niet nemen om zo te rijden,dus word vervangen die handel :puke:

PB

ach, een literke meer of minder naft op een P. zijn verbruik zal de zaak niet maken. :drink:

Gette,
              Daarvoor grote en dank en snelle service :drink: :coolness:
              plaatsen zal zijn als ik op twerk de paalbrug zal vrij zijn :geek:
              en hopelijk duurt da niemeer te lang :what: dat ik aan de rest kan voortdoen want nu rijden met die naft lek ook nog is bij 👿

Nie zagen he, kem uwe nieuwen balk al komen brengen.

Ge zou hem beter vlug monteren 😛

@Wim,klopt want die beschermplaat is ook serieus beschadigd :salut: de vorige eigenaar was precies ne serieuse piloot voor zoiets te forceren :wtf:
                  Toen ik hem gekocht heb,had ik naar veel gekeken,maar deeskon je ni direct zien,enkel bij demonteren….
                  in ieder geval begrijp ik ni hoe je zo iets kunt voor hebben, de auto stons toen op 13cm vrij hoogte en nog zo kunne beschadigen,ik rij met met daily en laagste punt heeft ma 5cm bodemvrijheid en nooit iets voor gehad 😉

Wim

Dat begrijp ik ook wel Geert, maar dan moet de plaat ook wel een serieuze opdonder gekregen hebben, en door die spanning van dat alu ook een krak gekregen hebben.

Ja, maar die deuk (bijna scheur) van +- 20 cm lang in de naftbak niet he !

Wim

Dit zit toch verborgen onder de beschermplaat die daar zit. 💡

In de benzinebak is een lange deuk, een wonder dat deze niet opengereten is. De scheur in de vooras is precies in het vervolg van deze lijn, dus van iets te raken tegen hoge snelheid.

Moet een serieuse klop geweest zijn !

Beste is dat ze dit op de keuring WEER niet gezien hebben…. en wij spijtig genoeg ook niet toen we hem gaan bekijken zijn bij aankoop :bounce:

Wim

Meestal door spanning op de carrosserie van/door een kleine aanrijding.

We hebben dit al bij 2 Porsche bij ons meegemaakt, maar is inderdaad makkelijk te vervangen, en gebruikt goed aan te komen.

Volgens mij is dat een onderdeel dat met een paar bouten aan de koets vast zit, Bart 😉

Vraag me wel af wat de oorzaak kan zijn van zo’n scheur :wtf:

😯 😯 😯
                                Dat is een serieus mankementje…
                                Hoe fix je dat?

@gette,kon het ni beter zeggen,de rest van de plannen worden nog efkes verschoven,eerst volledig 200% rijklaar,voor de carroserie en interieur in orde te zetten :engeltje:
                                  En vooral als ne mens ni veel thuis is en nog met een ander hobby-paasie zit,maar zal stillekes wel in orde komen.
                                  Als ik maar rap terug kan gaan cruisen tegen dat het goe weer begint,NIET opgeven is de boodschap gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :geek:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.