Mein ’78 Sc project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mein ’78 Sc project

• Maker
    Discussie
  • Na redelijk lang zoeken heb ik mijn ideale basis vo mijn projekt gevonde,is een US’78 SC :-p
    Er sta tamelijk wa op planing,fun kan beginnen :-p

DSC06532.JPG

11.11.2011f.jpg

12.11.2011.JPG

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 97)
    • Ja, da was even verschieten he 😯

Nogmaals een voorbeeld voor beginnners die er mee rondlopen een project te starten, voorzie genoeg centjes voor de onvoorziene kosten.

Voor deze wagen zijn er (en blijven er) grote plannen, de basis werd aangekocht als “project met mechaniek en kas in goede staat”.
      Maar na het noodgedwongen vervangen van de volledige overbrenging, de benzineleidingen en nu die dwarsbalk :bounce:

DSC08279.JPG

DSC08274.JPG

Met Gette mijn naftpomp vernieuwd en iets minder plezant vondst gedaan bij het afhalen van beschermingplaat vande naftpomp ruzie
        Dwarsbalk gescheurd op90%van de breedte :what:
        en dan nog allerleiding die lekt van iets voorbij de pomp tot achteraan 😕 😯

@PVB,oordopjes heb je ni nodig, :geek: kwas eerst van van plan om vanfabspeed te steken,das pas overdreven,en afschuwelijk geluid,typisch op zijn amerikaans,met fabsped is precies dat je met v8 hot rod rijd,mijn en zoals gEtte ons combinatie van dansk is perfect om 3.0 te laten ademen :relaxman: in mijn geval zeker,originele Cat is weg en veel beter respons :respect2:
          Persoonlijk vind ik perfect om mee te rijden,van binnen heb je weinig last,zoals Gete zegt van buiten is zeer agressieve Klank :respect2:

Dat zal poetsen worden ,het geluid wil ik wel eens horen .

[quote=”Peter_Targa_84″ post=99737]Mijn 3.2 heeft Dansk/SSI, ‘k zal ‘m eens laten brullen op de 24ste in BXL :twisted:[/quote]

Ik heb ook ‘n SSI en einddemper van Dansk : veel gebrul maar vooral ENORM VEEL HITTE…

Wat bedoel je nu? Dat Patrick nog maar 11 jaar is? :mrgreen:

Zo oud is dat liedje van de Fixkes ook nog niet hé? 😉

PB

[quote=”911addict” post=99761]Ik vraag ook aan.[/quote]

Goh da’s geleden van toen ik 11jaar oud was, dat ik dat nog gehoord had. :happy:

Ik vraag ook aan.

ik vraag aan 😀

Ik bol nu een 3tal maand rond met die combinatie en dat valt nog redelijk mee hoor het lawaai.
                          In de wagen hoor je niet meer lawaai dan met mijn inox Dansk demper van vroeger, Geen gedreun etc.

Gaat hier om de ” race ” S-bend ” uitlaat van Dansk. Voor amper 350 euro te koop bij Van Kessel !
                          Buiten klinkt hij lekker agressief, zeker als hij wat uitgebrand is en op temperatuur is 😈 Is wel zonder TUV keuring :engeltje:

Filmkes op aanvraag.

XXX

Mijn 3.2 heeft Dansk/SSI, ‘k zal ‘m eens laten brullen op de 24ste in BXL 😈

Goe bezig :applaus:

Oordopjes inclusief? :mrgreen:

[quote=”zipper” post=99706]:respect2: :respect2: @Mushroom,oog wil wat ,maar ook kwaliteit en levenduur :lekker: [/quote]
                                Dat bedoelde ik want buiten het eindstuk zie je anders niet veel van de bling bling hé? 😉
                                Nu is’t “voor ‘t leven” 😉

:respect2: :respect2: @Mushroom,oog wil wat ,maar ook kwaliteit en levenduur :lekker:

@Peter
                                  ,horen is geen probleem 😀 3.0L ademt veeeeeeel beter nu ipv van de originele stalen uitlaat en cat,dansk is prijs -kwalitiet super gerief:respect2: :respect2:

kwou normaal fabspeed steken ,maar da geluid is afschuwelijk,boxer 6 cul moet als ne boxer klinken,en die fabspeed geeft meer ne v8 hot rod klank,pas helemaal ni op aircool :p

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.