Mein ’78 Sc project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mein ’78 Sc project

• Maker
    Discussie
  • Na redelijk lang zoeken heb ik mijn ideale basis vo mijn projekt gevonde,is een US’78 SC :-p
    Er sta tamelijk wa op planing,fun kan beginnen :-p

DSC06532.JPG

11.11.2011f.jpg

12.11.2011.JPG

7 reacties aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
    • Schitterende uitlaat, zie ik ook wel zitten onder mijn sc’ke. Van welk merk is hij, en waar heb je hem gekocht ?

That’s gonna make a lot of noise…. :wtf: :mrgreen:

XXX

Mooi chappementje, wordt tijd dat we dat eens horen :drink:

😯 :first:
            Bling bling…
            Altijd goed voor een uitlaat 😉

Mijn sc’ke ,ga eindelijk vrij kunne ademen :relaxman:

10.06.12.JPG

10.06.8.JPG

na volledig vervangen van koppeling + vliegwiel paar weken trg,nu vandaag met hulp van gette cuvette in versnelingspook vernieuwd,twas serieusnofdig,schakelt nu zo zalig :relaxman: en naft acumulator vervangen;wa nu uitsluit dat ambetant probleem dat hij nooit direct starten bij warme motor :driver:

Hij bolt al veeeeeel beter,intussen al meer dan 600 km plezie mee beleefd :drink:

als alles goe meevalt volgend w-end al met sc’ke kunne gan cruisen,volledig nieuw koppeling erop dan zijn we gerust,en wa cruisplezier ermee hebben. :driver:
                  Alles begon bij een koppelingkable maar tevergeefs,dus nu gan de rest van het projekt voortgaan,stap per stap 😀

7 reacties aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.