- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 mei 2008 om 13:46
ik post het effe hier aangezien het niet echt een Porsche event is.
Maandag aanstaande 12/05 heeft het Britse Mitsubishi Lancer Registry (MLR) Spa gereserveerd. Aangezien ze zelf te weinig auto’s hebben om het vol te krijgen sturen ze ook wat uitnodiginge naar aanverwante clubs. Zo zullen er ook een aantal BMW’s, Porsches, Lotus, Subaru,… op Spa te vinden zijn.
Een maatje van ons kent de organisatie vrij goed en op die manier hebben we met een paar copins kunnen inschrijven!
Als alles goed gaat, neem ik voor de eerste keer de 964RS mee op circuit. Ben er wel wat zenuwachtig voor maar langs de andere kant kijk ik er wel naar uit. Het belooft mooi weer te worden dus op dat gebied heb ik al geen excuus 😆
Afgelopen dinsdag zijn we al es gaan rijden op Spa, maar toen was ik er met de Alpina…het was zeer warm en de schijven zijn helemaal krom gereden, de blokken verpulverd…vandaar ook dat de RS roept om uitgelaten te worden.
We zullen zien wat het wordt…ik deel een box met een collega 964-rijder…ik post volgende week wel een leuk verslagje…hoop dat alles heel blijft! 😳
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.